Pagina's

donderdag 1 december 2011

Boy Candy

Elk meisje heeft het denk ik wel; een bepaald soort jongen waar je op valt of die je aantrekkelijk vindt. Ik ga jullie een paar foto's laten zien van jongens die ik heel mooi of sexy vind. Niet alleen kwa innerlijk maar ook kwa uiterlijk. Ik ben erg benieuwd wat jullie type jongen is!



Op de een of andere manier spreken bruine jongens mij heel erg aan. Ik vind ze echt heel mooi en sexy. Ook tattoo's en oorbellen vind ik vaak mooi bij bruine jongens, het komt misschien heel ordinair over maar zo vind ik het helemaal niet. Jongens zoals: Trey Songz en Chris Brown, maar ze hoeven natuurlijk helemaal niet bekend te zijn om ze knap te vinden.
Toen ik wat jonger was vond ik altijd dat bruine jongens met blonde meisjes moesten trouwen, don't ask me why, het slaat namelijk helemaal nergens op.


Dan hebben we nog het type 'British boy'. De kleding van de jongen op het de eerste foto vind ik echt typies Brits. Dat mutsje, dat vestje en die jas doen het hem helemaal, ik vind dat echt prachtig als jongens zulke kleding dragen.
Dan hebben we nog de jongen op de laatste foto. Isn't he sexy? Ik vind het zó mooi als een jongen bruin of zwart haar heeft en dan blauwe of grijze ogen. Dat kapsel vind ik ook echt heel mooi.



Jongens met tattoo's en een baardje.





Mannen die roken kunnen er zo ontzettend sexy uit zien. Ik ben de naam van de onderste man even kwijt, hij zit in ieder geval in de videoclip van Lady Gaga. Doordat deze man zo mystrieus is, door die tattoo's en zijn blik, vind ik dat gewoon ontzettend aantrekkelijk. Ik vind het zonde dat hij die tattoo's heeft maar het maakt hem wel heel mystrieus.

Zoals je ziet val ik op verschillende type mannen, maar aan de andere kant lijken ze ook weer allemaal op elkaar. Tattoo's, bruin of zwart haar (soms een uitzondering op blond), stoer, roken enz.

Liefs, Roos.

Op wat voor soort mannen val jij?