Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Syneo 5 review.

Ik wist écht niet meer wat ik moest doen, ik had al zo veel geprobeerd. Allerlei deo's en middeltjes. Deo's van verschillende merken, Odorex, Clinique deo enz. Niets hielp mij om mijn zweet te verminderen. Ik herinnerde met dat er iemand was die heel enthousiast was over Syneo 5. Ik had met mezelf afgesproken dat dit de laatste zijn die ik zou gaan proberen en als ook die niet werkte ik naar de huisarts zou gaan..

Gelukkig hoef ik niet naar de huisarts, Syneo 5 helpt namelijk heel goed. Helemaal weg is het niet, maar dat zou ook niet goed zijn. Ik weet dat het vies klinkt, maar voordat ik dit gebruikte had ik elke dag (alleen maar op school of bij andere mensen thuis, bij mezelf thuis niet) na 5 minuten al beginende zweetplekken onder mijn oksels. Al een paar jaar lang draag ik veel zwart zodat de zweetplekken het minst opvallen. Ik schaamde me er altijd dood voor en zat er altijd op te letten of het zichtbaar was. Gelukkig kan ik zeggen dat Syneo 5 mijn zweetplekken echt verminderd. 

'Syneo 5 werkt door zijn speciale samenstelling tot en met 5 dagen tegen de onaangename zweetlucht. Naar gelang het huidtype kan syNeo 5 het zweten reduceren en u zo zeker beschermen tegen overmatige transpiratie. Allantoïne beschermt de huid tegen irritatie en de daarin aanwezige vochtinbrengende stoffen tegen uitdrogen. Dermatologisch getest.

SyNeo 5 is geschikt voor zweetoksels en zweetvoeten. Je brengt elke avond voor het slapengaan drie spuitjes aan onder elke oksel (of op iedere voet). Ik gebruik het alleen voor mijn oksels en puur tegen het zweten en niet tegen de zweetlucht. 
Op de verpakking staat dat het 5 dagen werkt, ik breng het na drie dagen weer opnieuw aan, dat vind ik persoonlijk fijner.
Het handige is dat het een parfumpompje heeft, dat vind ik echt een heel groot pluspunt. Odorex heeft alles, maar geen pompje als dit. Dit pompje brengt echt ontzettend fijn en gericht aan. 

Je mag het zes uur na het scheren pas aanbrengen op je oksels en je moet het laten drogen voordat je je slaapkleding aan gaat doen. Dat is iets wat ik erg lastig vind, het drogen duurt namelijk vrij lang. Ik gok op ongeveer een halfuur of meer. Maar dat is voor mij ook echt het enige nadeeltje wat ik kan vinden, dus ik kan er wel mee leven.


Het flesje is niet heel groot (30 ml) waardoor het gewoon in de tas past mocht je weg gaan en het nodig hebben. Ik raad syNeo 5 alleen aan aan mensen die hetzelfde hebben als mij; dus echt na vijf minuten ongeveer al beginnen met zweten en als je al een paar middelen hebt geprobeerd. Als je bijna geen last hebt van zweten is dit echt overbodig, dit is puur voor mensen die veel zweten.

Pluspunten:
  • Het doet zijn werk echt heel goed (verminder het zweten echt.)
  • Het flesje heeft een fijn formaat
  • Het pompje is echt heel handig, het is hierdoor heel gericht aan te brengen
  • De geur is niet vies, maar ook niet overdreven lekker
Minpunten:
  • Het lange drogen.
  • De prijs van het producten: €20,00.
SyNeo 5 is te koop bij de Kruidvat voor €20,00.

Liefs, Roos.

Wat vind jij van syNeo 5? Welke deo gebruik jij?