Pagina's

donderdag 11 juli 2013

De zoektocht naar de perfecte bikini

De zomer, ik ben er dol op! Eindelijk weer dat mooie zomerjurkje en die mooie sandaaltjes aan. Zomer betekent ook dat het weer tijd wordt om te gaan zwemmen. En het uitzoeken van een nieuwe bikini is iets waar ik altijd een beetje tegenop zie. De zoektocht door de winkels op zoek naar een mooie bikini, ook nog eens in jou maat. En het passen van de bikini's is nou ook niet helemaal mijn ding.

Toch moet ik er ieder jaar weer aan geloven. Soms bestel ik er een via internet of ik koop er gewoon een in de winkel. Esprit is een winkel die erg leuke bikini's verkoopt. Zowel online als in de winkel. Ik wil met jullie graag mijn favorieten delen!

Deze bikini is bijvoorbeeld helemaal mijn ding. Hij heeft een mooie kleur en is niet te opvallend. Maar er zitten wel mooie randjes aan én hij heeft een beugel.  

De laatste tijd begin ik badpakken ook steeds meer te waarderen. Dit model en de stippeltjes vind ik erg leuk!

Ook deze leuke peach kleurige bikini vind ik erg leuk. Een erg schattig detail zijn al die leuke kleine ananasjes.

Ik ben zelf heel enthousiast over de badmode van Esprit
Je kunt er voor kiezen om het bovenstukje en het broekje apart te kopen maar je kunt ook een bikini set kopen. Als je los een bovenstukje koopt betaal je tussen de 25 en 35 euro. Met het broekje (van 20 euro) erbij betaal je 45 of 55 euro. Voor een bikini set ben je rond de 50 euro kwijt.

Ik persoonlijk heb een vrij grote cupmaat en heb vaak veel moeite om een mooie en goed zittende bikini in mijn maat te vinden. Gelukkig is hier ook aan gedacht en kun je onder het kopje 'bikinibovenstukjes', 'grote cupmaten' selecteren. Heel erg handig!

Deze jurk staat ook bij de badmode. Ik vind hem erg leuk, ook om bijvoorbeeld over je bikini heen te doen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie al een leuke bikini hebben voor deze zomer.