Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Tip voor kleine mensen: H&M broeken

Vandaag heb ik een klein artikeltje voor jullie, met daarin ook niet mijn eigen foto's. Ik heb het de afgelopen weken heel druk gehad met school, werken en afstuderen waardoor mijn blog er een beetje bij in geschoten is. Ik heb wel een aantal ideeën voor artikelen maar heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, daar ga ik morgen meteen mee aan de slag!

Als meisje van 1.60 (als het niet kleiner is) weet ik hoe lastig het is om een broek te vinden die in de breedte goed is maar ook in de lengte. Ik heb veel broeken die te lang zijn en onderaan gaan kreuken.
Nu heb ik inmiddels vijf broeken van H&M in bezit die echt de perfecte lengte hebben! Het is wel een model wat eigenlijk korter hoort te zitten, maar wat voor korte mensen gewoon perfect is als lange jeans.
Ook ben ik tevreden over hoelang de broeken mee gaan. Degene die het langste heb, heb ik nu al ongeveer driekwart jaar denk ik. De kleur is natuurlijk wat lichter door het wassen maar verder is hij nog gewoon mooi.

Het model heet de Skinny low ankle jeans. Op het moment zijn er een aantal kleuren in de webshop al (bijna) helemaal uitverkocht, maar zijn er ook een paar kleuren die afgeprijsd zijn! Normaal gesproken kost de broek €29,95, wat ik een prima prijsje vind voor een broek. Degene die afgeprijsd zijn kosten €15,-. De broeken die ik heb, heb ik gekocht in de winkel zelf. Deze lagen bij het Divided gedeelte.

Heb jij wel eens problemen met het vinden van een goede broek?

(bron foto: www.hm.com/nl)