Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

10 favoriete beauty- en verzorgingsproducten van 2013!

In 2013 heb ik tegenvallers gehad op het gebied van make-up en verzorging, maar heb ik ook producten gebruikt die ik echt heel fijn vond en waar ik niet meer zonder kon/kan. In dit artikel mijn top 10 beauty- en verzorgingsproducten van 2013!

Favoriete parfum: Marc Jacobs Oh, Lola!
Ik hoef denk ik niemand te vertellen hoe gek ik wel niet ben op de parfums van Marc Jacobs. Daisy is echt mijn favoriete parfum aller tijde. Maar toen ik dit jaar Marc Jacobs' parfum Oh, Lola! voor mijn verjaardag kreeg en de bodem van mijn Daisy parfum al flink in het zicht begon te raken, ben ik Oh, Lola! vaker gaan dragen. En ik vind hem echt heerlijk! Ik ben niet zo heel goed in het beschrijven van geuren maar het is een zoete geur die wat zwaarder is dan Daisy eau so fresh. 

Origins Ginzing energy-boosting moisturizer
Voordat ik deze dagcrème gebruikte was ik nooit zo kieskeurig met crèmes. Jaren lang heb ik een dagcrème van Dr. van der Hoog gebruikt voor de gevoelige huid, prima dagcrème. Maar toen ik verschillende positieve reviews over deze crème van Origins las wilde ik hem toch wel erg graag hebben. 
Deze naar sinaasappel ruikende dagcrème heeft een hele dunne substantie maar voed mijn huid wel voldoende. 
Rituals creamy foam cleanser
Om mijn huid te reinigen gebruikte ik eerder nooit facewash. Ik maakte mijn huid eerst schoon met een reinigingsmelk en daarna gebruikte ik een tonic. Dit was een combinatie waar ik na een tijdje puistjes van kreeg dus ging ik op zoek naar iets anders. Inmiddels heb ik van deze cleanser al een grote tube gekocht, ik vind hem echt heel fijn. 

Yes to carrots repairing night cream
Als eerste complimenten over de verpakking, een pompsysteem. Het werkt heel fijn en hygiënisch, één pompje is precies genoeg om het hele gezicht mee in te smeren. De producten van Yes to carrots bevatten (bijna) alleen maar goede producten voor de huid. De crème maakt mijn huid dan ook heel zacht en voedt goed. 
Yes to carrots nourishing shampoo
 Ik moest even slikken toen ik deze shampoo in mijn online-winkelmandje deed. Het is een best prijzige shampoo maar ik had allemaal puistjes langs mijn haarlijn van mijn Andrélon shampoo en wilde daar toch wel erg graag van af. Omdat deze shampoo veel natuurlijke en weinig tot geen schadelijke stoffen bevat durfde ik het wel aan. Toen ik de fles thuis kreeg was ik meteen verbaasd, het is echt een hele grote fles! Wel 500 ml. De puistjes waren na een week deze shampoo gebruiken weg en er zit nog meer dan de helft in terwijl ik hem toch al wel een aardige tijd gebruik. 
Catrice all matt plus foundation - 010 light beige
Inmiddels ben ik al bezig met mijn tweede flacon. Deze foundation heeft een vrij lichte kleur, al helemaal voor een drogisterij foundation en hij heeft een gele ondertoon wat ook heel fijn is. 

Chanel rouge allure velvet - 38 la fascinante 
Dit is echt de perfecte kleur rode lipstick, vind ik althans. Een dieprode kleur met een rozige ondertoon waardoor je tanden absoluut niet geel lijken. Hij kan heel klassiek staan met bijvoorbeeld een net blouseje of all black outfit maar ook bij stoerdere outfits staat het erg mooi. 

Zoeva 104 buffer kwast
Mijn eerste kwast die ik niet bij de Kruidvat heb gekocht. Een hele fijne kwast met zachte haren die mijn foundation goed en mooi aanbrengt. 

Pupa wenkbrauwpotlood 01
Dit wenkbrauwpotlood heb ik al enkele jaren in mijn bezit maar gebruikte ik nooit omdat ik dacht dat hij mijn wenkbrauwen veel te donker maakte. Sinds een half jaartje gebruik ik hem elke dag. Als ik hem op heb zien mijn wenkbrauwen er net wat mooier en strakker uit.

Liquid sand nagellak Essence en Barry M
Eerst kocht ik een lichtroze van Essence, die vond ik zo mooi dat ik er nog twee van Barry M bij kocht. Jammer genoeg chippen die van Barry M vrij snel, wat best jammer is voor 5 euro. Maar dan lak ik maar wat vaker bij, ik vind ze namelijk wel echt heel mooi!

Wat zijn jou favorieten make-up en verzorgingsproducten van 2013?