Pagina's

maandag 25 april 2011

Review: Essence nail art stampy set

Er was door een paar mensen gevraagd of ik een review wou schrijven over de Essence stampy set, waarover ik schreef in mijn shoplog. Dus daarom een review! Ik wou hem eigenlijk gister al plaatsen, maar onverwachts gingen we naar een strandje toe om te eten, dus plaats ik hem nu.
Kijk mee naar de review van de Essence stampy set!


Als je dit gaat doen, zorg dan dat er een papier onder ligt en dat je nagellak remover, watjes en misschien ook wattenstaafjes bij de hand hebt. De remover heb je namelijk nodig voor het schoonmaken van de spulletjes, anders mislukt het.
Ik heb voor jullie verschillende kleuren gebruikt om het op te testen, ik moet zeggen dat het niet héél mooi is geworden maar dat komt ook omdat ik het nog helemaal niet vaak heb gedaan (ik heb het pas net).


Dit is het image plaatje, er zitten negen figuurtjes op zoals je kunt zien. Ik vind het bestwel leuke figuurtjes, maar ik denk dat ik er nog een van konad zelf bij ga kopen, met panterprint en zebra print enzo.


Dit was de eerste, zoals je ziet is hij niet goed gelukt, want de lak was nog niet helemaal droog, dus kwam er een scheurtje in. Ik vind wel dat het vormpje zelf goed is gelukt, het is niet zo wazig en het geeft best veel kleur.

Op deze nagel zitten twee vlindertjes met wit, en in het midden heb ik wat glitternagellak gedaan. Het ziet er heel slordig uit maar dat komt ook een beetje omdat er een lichtstraal valt bij de bovenste vlinder.

Op deze nagel heb ik twee witte strikjes gemaakt en ook hier heb ik wat glitternagellak erbij gevoegd (de stipjes die je ziet). Je moet heel snel zijn met het stempelen omdat het heel erg snel droogt, bij sommige lukt het en bij sommige niet. Zo kun je op deze nagel zien dat het al iets te veel gedroogt was, daardoor word de kleur gewoon wat lichter.

Deze nagel is licht roze waarbij ik met wit een reeks bloemetjes erop het gestempeld, en ook hier heb ik weer wat glitter bijgevoegd.

En dit zijn de drie nagels bij elkaar.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt van links naar rechts: essence, high waste pink - essence nail art tip painter, silver surfer - rimmel london, sky high - catrice, just married - rimmel london, nail tip whitener - catrice, poison me poison you!


Conclusie: Ik vind het heel erg fijn werken, veel beter ook dan verwacht. Het is soms wel moeilijk werken omdat het heel erg snel droogt, maar dat is bij de echte Konad ook zo. Ik zou dit iedereen aanraden, het is maar drie euro en dan heb je wel wat! Er zijn ook nog andere image plaatjes te koop van essence zelf, maar ik denk dat je er ook gewoon konad plaatjes voor kunt gebruiken!

Ik hoop dat jullie wat hadden aan deze review!
xxxx.