Pagina's

zondag 8 mei 2011

Maybelline, the falsies volum' express mascara

Vandaag een review van deze mascara. Bijna alle mascara's die ik heb gebruikt of op dit moment gebruik zijn van Maybelline New York. En dan vooral the volum' express mascara's vind ik erg fijn. Ben je benieuwd wat ik van deze vind? En hoe die uitpakt op mijn wimpers? Lees dan verder.


Dit is het borsteltje. Hij loopt in een boogje, en is best wel plat en breed. Toen ik hem in de winkel zag liggen dacht ik eerst van, is zo'n borsteltje wel fijn? Maar ja, dat is ie! Bij andere mascara's heb ik vaak dat je heel vaak het borsteltje terug in het potje moet doen, om echt mooie volle wimpers te krijgen. Maar bij deze was dat absoluut niet, je hoefde hem er alleen maar uit te halen en dan was het goed voor een ooglid.

Dit is mijn oog zonder make-up. Die dingen onder mijn oog zijn trouwens sproetjes. Op deze foto ziet het er een beetje gek uit. Zoals je ziet heb ik een beetje blond, donkerblonde wimpers. Ik vind dat zelf heel vervelend, want zo lijkt het net of ik ziek ben, als ik geen mascara op heb.

Dit is mijn oog met de mascara. Ik vind zelf dat de mascara heel goed zijn werk doet. Mijn wimpers zijn duidelijker langer, zwarter en het lijkt als of er meer volume in mijn wimpers zit. Ik vind zelf dat het een best mooi resultaat geeft.

Deze mascara kost: 14.49, maar eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet zo heel duur voor zo'n mascara.

Wat vinden jullie van deze mascara?
xxxx.