Pagina's

zondag 31 juli 2011

Nieuwe oorbellen.


Ik was al een tijdje op zoek naar mooie oorbellen met veren. Bij de h&m had ik ze wel eens gezien, maar niet gekocht. En nu verkopen ze ze niet meer bij de h&m, tenminste ik heb ze niet meer gezien. Toen ik de Six binnen liep zag ik deze, en ze zijn echt heel erg leuk. 


Ik had nog even deze foto gemaakt, zo dat je goed kunt zien hoe ze er apart van elkaar uit zien. De ronde dingen zijn goud, en heb een soort goud/bronskleurige steen in het midden. De oorbellen zelf zijn redelijk groot, maar ik vond ze eigenlijk niet heel zwaar, dat vind ik wel erg fijn. 

Ik betaalde voor deze oorbellen 12,95. Dat is wel redelijk aangezien de meeste oorbellen bij de six rond de 5 euro zijn. Je hebt deze oorbellen trouwens ook nog in het zilver met witte veren, voor de gene die dat wat mooier vinden. 

Wat vinden jullie van deze oorbellen?
xxxx.