Pagina's

maandag 18 maart 2013

Music of the moment, Maart 2013


Sinds Mei heb ik al geen blogpost meer gepost, echt al lang! Het leek me leuk om het weer eens te proberen, omdat ik geen foto's heb gemaakt heb begin ik maar met een 'Music of the moment'. Dit zijn alle liedjes die ik op het moment het meeste luister.


Macklemore ft. Ryan Lewis - Thrift shop
First of all een liedje die de meesten van jullie waarschijnlijk wel kennen. Ik vind het zelf een heel leuk liedje met een leuke clip, het is alleen wel echt een liedje wat dagen in je hoofd blijft hangen.

Macklemore ft. Ryan Lewis & Ray Dalton - Can't hold us


J. Cole ft. Miguel - Power trip


Major Lazer ft FS green & The Flexican - Watch out for this (Bumaye)
Ik heb werkelijk geen idee waar het liedje over gaat maar ik vind het gewoon echt een leuk zomerliedje.


Kendrick Lamar ft Jay Rock - Money trees


Kendrick Lamar - Swimming pools (drank)
Dit is een liedje wat ik al best wel lang ken maar eigenlijk nooit gaat vervelen, bij mij in ieder geval niet. De laatste tijd luister ik meer van Kendrick Lamar en deze ook weer.


Big boi ft Kelly Rowland - Mama told me


Het zijn er niet zo heel veel maar het zijn toch wel de liedjes die ik op het moment het meest luister. Ik moet wel zeggen dat als ik een liedje leuk vind ik hem heel vaak achter elkaar luister totdat ik hem niet meer leuk vind. Daarom luister ik ook niet zo heel veel liedjes tegelijkertijd. 

Liefs, Roos

Hebben jullie nog leuke liedjes voor mij, die ik echt moet luisteren?