Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Favorieten Juni


 
Het is inmiddels alweer meer dan een week Juli. Toch leek het me leuk om de producten te laten zien die ik deze maand veel gebruikt heb.

Lush fair trade foot lotion
Zodra het zomer wordt heb ik geen droge handen meer, mijn voeten zijn een ander verhaal, die zijn vaak in de zomer ook nog erg droog. Daarom vind ik het fijn om voor het slapen gaan een lekkere voeten crème te gebruiken. Zeker nu we weer sandaaltjes en slippers aankunnen.
Deze lotion van Lush heb ik al een tijdje maar ik ben hem deze maand pas echt gaan gebruiken. Hij ruikt lekker fris en hij maakt mijn voeten heerlijk zacht.

Te koop bij Lush voor €14,70.



Catrice LE spectaculART highlighting powder
Nadat ik mijn foundation en concealer heb aangebracht poeder ik mijn gezicht af met een matte poeder. Het zorgt er voor dat mijn make-up goed blijft zitten, al vind ik het wel jammer dat ik dan niet meer echt een glow in mijn gezicht heb. Vooral op de jukbeenderen vind ik een beetje glans erg mooi, daarom breng ik daar deze highlighter op aan.
Omdat dit mijn eerste highlighter is heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal en kan ik ook niet zeggen of hij echt goed is. Ik persoonlijk vind ‘m wel erg mooi en ben er erg blij mee.

Dit was een Limited Edition en is helaas niet meer te koop.
 
 
The body shop blueberry body butter
Blauwe bessen zijn een van mijn favoriete fruitsoorten. Ik eet graag een handje blauwe bessen of een bakje blauwe bessen yoghurt. Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht dat dit misschien ook wel een lekkere geur zou zijn voor een body butter.
Hoewel ik gek ben op de producten van the body shop, met name op de body butters, wist ik helemaal niet dat ze ook blueberry body butters hadden.
Ik heb hem nu iets meer dan een week en er zit al een flinke deuk in. Ik vind de geur heel lekker en hij voedt mijn huid ook erg goed. Ondanks dat het nu zomer is heb ik namelijk nog wel eens last van droge onderbenen en onderarmen.  

Normale prijs €16,- in de sale voor €8,-
 
 
AM facette verzachtende reinigingsdoekjes
Mijn oogmake-up verwijder ik het liefst met reinigingsdoekjes. Aangezien ik een vrij gevoelige huid heb is het voor mij best wel moeilijk om reinigingsdoekjes te vinden die mijn huid niet irriteren en ook nog eens mijn make-up goed verwijderen.
Ik was best bereid om wat geld neer te leggen voor goede reinigingsdoekjes, zolang ze maar niet prikten. Toen ik ergens las dat de reinigingsdoekjes van de Action erg goed waren was ik best wel verbaasd. Omdat ze helemaal niet duur zijn besloot ik ze een kans te geven.
Deze staat natuurlijk niet voor niets bij mijn favorieten, ik ben er namelijk heel erg blij mee. De doekjes verwijderen mijn make-up goed, ze prikken totaal niet en de verpakking is ook nog eens heel erg handig. Er zit namelijk een klepje op waardoor de doekjes goed vochtig blijven en niet uitdrogen.

De doekjes zijn voor €0,75 te koop bij Action.
 
 Clinique 7 day scrub cream
Ik wilde heel graag eens een gezichtscrub proberen. Maar in de drogisterijen kon ik niet echt een scrub vinden die (waarschijnlijk) geschikt zou zijn voor mijn huid. Toen ik van mijn oma drie (30 ml) tubetjes Clinique scrub kreeg was ik erg blij.
Deze scrub gebruik ik een paar keer in de week ’s ochtends tijdens het douchen. Als ik daarna mijn make-up op ga doen is mijn huid zijdezacht.
Ondanks dat ik hem erg fijn vind zou ik hem niet full size kopen, ik vind hem persoonlijk te duur.

100 ml voor €24,30
 

P2 sheerglam lipstick – 050 Flashdance
Eigenlijk draag ik bijna nooit lipstick, ik vind het moeilijk om kleuren te vinden die ik echt mooi vind en die ook nog eens goed bij mijn huid- en haarkleur staan. Ik wilde graag een beetje een perzik kleurige lipstick. Toen ik een paar maanden (inmiddels alweer) geleden met een vriendin naar Duitsland ging viel mijn oog op deze lipstick.
Zoals de naam al zegt is het een vrij transparante lipstick. De kleur is wel aanwezig maar niet heel duidelijk. Als ik hem aanbreng krijg ik een subtiel en glimmend perzik kleurtje op mijn lippen. Naast het feit dat hij vrij transparant is blijft hij redelijk goed zitten.

Deze lipstick is voor €1,95 te koop bij o.a. DM drogisterijen in Duitsland.
 
 
Als je ergens benieuwd naar bent en graag een review wilt zien op de blog zou ik dat graag van je willen horen.
Ik ben erg benieuwd naar wat jou favorieten van deze maand/tijd waren en welke producten je echt aan anderen aan zou raden!