Pagina's

zondag 22 september 2013

Birthday presents

Happy birthday to me! Happy birthday to me! Happy Birthd... Nou, eigenlijk is het alweer anderhalve week geleden dat ik jarig was. Op 11 september om precies te zijn. Toen werd ik eindelijk achttien jaar. Nou ja, eindelijk.. Ik begin toch nog niet aan rijlessen en zo, maar gelukkig krijg ik nu wel studiefinanciering en dat soort dingen!
Omdat ik jarig was heb ik natuurlijk ook een paar cadeautjes gekregen. Ik ben zo blij met mijn cadeautjes dat ik ze graag aan jullie wilde laten zien.
 
Als allereerst een lipstick, van Chanel. In tegenstelling tot afgelopen jaren wist ik dit jaar niet zo goed wat ik voor mijn verjaardag moest vragen. Ik ben gek op make-up, dus dat is eigenlijk altijd wel een goed cadeau. Maar mijn ouders vonden het wel leuk om dan iets te kopen wat ik zelf niet zo snel zou kopen.

  
Ik heb hem gekregen in de kleur 38 La fascinante. Echt een hele mooie rode bijna matte kleur. Ik ben helemaal gek op deze lipstick en ben er heel erg blij mee.
 
Dan.. Hoe kan het ook anders? Een parfum van Marc Jacobs. Ik ben gek op zijn geuren en voor mijn twee vorige verjaardagen heb ik Dot en Daisy eau so fresh! gekregen. Ik ben dan ook super blij dat ik deze mooie maar vooral lekkere geur aan mijn collectie toe mag voegen.
 
Als laatste een cadeautje wat ik wel had gevraagd. Het exotisch eiland uitbreidingspakket van de Sims. Hierbij kun je een eigen resort beginnen, varen, duiken enz. Omdat dit schooljaar erg druk gaat worden voor mij ben ik blij dat ik dit als een goede afleiding heb!
 
Dit zijn de cadeautjes die ik van mijn ouders heb gekregen. Ik heb nog wat meer leuke cadeautjes, cadeaubonnen en geld gekregen. Die andere cadeautjes ben ik alleen vergeten op de foto te zetten.
 
Liefs, Roos