Pagina's

woensdag 8 juni 2011

Nieuwe camera!

Gister werd er een pakketje bezorgd, maar ik mocht het absoluut niet open maken van mijn moeder. Mijn moeder en ik waren op zoek geweest naar een site waar ze de camera verkochten die ik heel graag wou. We vonden hem op http://www.wehkamp.nl/. Voor €350 geloof ik. Eerst wou ik hem via Dynabite kopen, maar daar was hij opeens verdwenen van de site.
Ik zag mijn moeder gister pas om half 11 's avonds zoiets, ik was namelijk oppassen. En toen zei ik van: Oké vertel het me maar, wat zit er in het pakketje? En toen zei ze: Je vader en ik wouden het pas volgende week aan je geven als je de eindexamen uitslag hebt gehad, als cadeautje. Maar ik weet dat je het heel erg graag wil dus geven we hem je nu.


Dit is hem, het is de Canon EOS 1000D. Ik heb hier al super veel over gehoord en zo, en ik wou al super lang een goede spiegelreflex camera. Ik ben niet echt een goede fotograaf ofzo, maar het lijkt me gewoon wel fijn om te hebben. Ik denk namelijk dat nu ik hem heb, ik ook meer foto's ga maken.
Van vrijdag tot maandag, ga ik weg met mijn eigen familie en een aantal andere families, naar de ardennen. Venwege pinksteren, dat doen we elk jaar. En ik vind het dan ook super leuk om dan allemaal foto's te gaan maken. Ook omdat we allemaal activiteiten gaan doen en zo.


Ik ben al druk bezig geweest met het doornemen van de handleiding en zo. Maar mijn camera doet heel gek, dus ik wacht maar even tot dat mijn vader thuis is, zo dat hij me kan helpen. Voor dat ik die hele camera sloop.
Dus als het goed is zullen in de artikels hierna foto's te zien zijn met mijn nieuwe camera!


Hebben jullie zelf een spiegelreflex camera? Of gehad? En wat vind/vond je er van?
xxxx.