Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Review Essence bronzing blush.

Al een tijd geleden konden jullie in een shoplog lezen dat ik deze bronzing blush van Essence had gekocht.  Vandaag is er een review over dit product.

Dit is de buiten kant van de bronzing blush. Je hebt twee soorten van deze bronzing blush, je hebt er een speciaal voor blondines en een voor brunettes. Die voor blondines heb ik, die is wat zachter dan die voor brunettes. 


Dit is de bronzing blush zelf, sorry voor de bruine vlek op het roze gedeelte!
Ik vind het er echt leuk uit zien, het ene deel is roze en het andere bruin, en de poppetjes er in vind ik erg leuk bedacht. Ik vind het erg fijn dat het verdeeld is kwa kleur, omdat je dan ook kan kiezen om bijvoorbeeld alleen de blush op te doen.

Hier heb ik het geswatcht op mijn hand. Van onder naar boven: De onderdste (de licht roze) is de blush, ik vind het een heel mooi kleurtje dus ik zou hem eventueel ook nog apart kunnen dragen. Daarboven zie je de bronzer, ook mooi maar wel donker. En helemaal boven zie je de blush en de bronzer gemengd,  ik vind het wel mooi, maar het is wel een beetje een vreemde kleur, heel oranje bruin achtig en ik weet niet of dat mij wel heel mooi staat, but we'll see!

Ik weet alleen niet meer hoe duur hij is, het bonnetje heb ik niet meer. En ik kan het nergens op internet vinden. Ik denk dat hij ongeveer 2 euro is. Dus dat is helemaal niet duur.

Wat vinden jullie van deze bronzing blush?
xxxx.