Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Favorieten Maart

Maart loopt bijna ten einde en aangezien ik deze maand een aantal nieuwe producten heb geprobeerd leek het me leuk om een favorieten artikel te maken. Het zijn niet héél veel producten aangezien ik iemand ben die het liefst een product gebruikt totdat het helemaal op is en dan pas iets nieuws probeert.

Palmer's geconcentreerde crème
Het mag dan inmiddels lente zijn, het is nog flink koud. Als het koud is buiten krijg ik snel droge handen. Ik heb er de laatste maanden dan ook een paar tubes handcrème doorheen gewerkt. 

Ik was van te voren nog niet bekend met het merk en had er ook nog nooit reviews van gelezen. Maar ik ben aangenaam verast. Het is wel echt een geur waar je van moet houden, hij ruikt sterk naar cacao en de geur blijft ook bijna de hele dag hangen. Het duurt wel een tijdje voordat de crème echt helemaal is ingetrokken, maar dat neem ik voor lief aangezien hij mijn huid heel goed voedt. 
Deze crème kost €2,99 en is te koop bij o.a. Etos. 


Dove hair therapy - anti-klit & care spray
Naast het wassen van mijn haar deed ik er eigenlijk verder nooit iets mee, geen conditioner of serum, helemaal niets. Best wel slecht eigenlijk. De laatste tijd had ik na het wassen van mijn haar heel veel klitten. Daarom heb ik deze anti-klit spray van Dove gekocht. Hij maakt mijn haar goed door-kambaar, voedt mijn haar en maakt het niet vet. 
De Dove anti-klit spray is voor €4,49 te koop bij Kruidvat.

Hegron hair serum
Laatst was ik voor het eerst (!) in mijn leven bij de Action. Ik was nog op zoek naar een goede serum en aangezien die van Biosilk vrij prijzig is besloot ik deze een kans te geven. 
Hij maakt mijn haar erg zacht en minder droog, zonder dat het vet wordt. En de geur van deze serum is ook echt heerlijk, hij ruikt perzik-achtig. 
Deze haar serum is voor €2,99 te koop bij de Action.


Kruidvat rozenwater
Een jaar geleden ongeveer was ik al gek op rozenwater en ik heb er dan ook een paar flessen van leeggemaakt. Om eens een keer wat anders te proberen gebruikte ik een tonic van Nivea. Deze heb ik een tijdje gebruikt maar na een tijdje werd mijn huid heel droog dus heb ik een nieuwe fles rozenwater gekocht. 
Ik gebruik rozenwater 's ochtends en 's avonds als reiniging van mijn gezicht. Hij reinigt mijn huid gewoon goed. Maar als je echt op zoek bent naar iets speciaals is dit niet echt iets voor jou. 
Voor een fles rozenwater van 200ml betaal je €1,99 bij Kruidvat. 

Gosh X-ceptional wear foundation - 11 Porcelain
Met mijn witte huidje is het echt heel moeilijk om een goede foundation te vinden die bij mijn huid past. Om die reden ben ik een Aziatische BB cream gaan gebruiken. Die is vrij duur dus wilde ik deze eens proberen. 
Ik gebruik hem nu een tijdje en ik vind hem eigenlijk wel goed. Het is wel zo dat ik mijn BB cream een stuk beter vind. Maar dit is een heel fijn goedkoop alternatief!
Deze foundation is voor €9,99 te koop bij Kruidvat en beschikbaar in verschillende kleuren. 


Essence long lastig eye pencil - 01 black fever
Ik was al een tijdje op zoek naar een budget zwart oogpotlood die goed op de waterlijn bleef zitten. Dit oogpotlood van Essence heeft een draaipuntje in plaats van een potloodpunt, wat ik persoonlijk heel fijn vind werken. De kleur is goed zwart en blijft redelijk lang zitten. Het is niet zo dat het oogpotlood er na een lange dag nog opzit maar hij blijft zeker een paar uur zitten.
Dit oogpotlood kost €1,49 en is te koop bij o.a. Kruidvat.

Zoeva 104 buffer brush 
Foundation met de vingers aanbrengen is niet helemaal mijn ding, toch heb ik het altijd al gedaan. Omdat ik toch eens een kwast wilde proberen heb ik (na het lezen van verschillende positieve reviews) deze kwast aangeschaft. Ik heb er niet heel veel over te zeggen behalve dat ik gewoon echt heel tevreden ben!
Deze kwast heb ik besteld op www.zoeva-shop.de voor €15,00 (inclusief verzendkosten!).


Vans 
Dan als laatste bij mijn favorieten mijn nieuwe schoenen, Vans! Ik heb ze nog niet echt gedragen aangezien ik ze niet echt bij dit weer vind passen en toch nog te koud. 
Ik heb ze gekocht in de kleur Carmine rose, mochten jullie je dat afvragen. 


Liefs, Roos.

Wat zijn jou favorieten producten van deze maand?