Pagina's

zondag 6 oktober 2013

Najaarskleding shoplog

Dit jaar had ik erg veel zin in de herfst en heb ik veel zin in de winter. Dat betekent namelijk onder andere dat er weer gewinkeld kan worden. Mooie laarzen, een jas, sjaals, truien... Noem maar op!
Ik ben ook alvast gaan shoppen voor het najaar. Alles komt van de H&M omdat dat één van de enige winkels is waar ik kan slagen in Nijmegen.
Als eerste dit jasje. Ik hou heel erg van nette en classy kleding. Dit jasje vond ik dan ook erg mooi. Hij heeft schoudervullingen wat het iets gewaagder maakt. Ik moest daar wel even aanwennen omdat ik vind dat ik van mezelf al vrij brede schouders heb.
Ik weet de exacte prijs van dit jasje niet meer, maar ik geloof dat hij rond de €35 was.

 
Dit jasje is zó heerlijk zacht. Hij is lekker dik en warm, perfect voor in de winter dus. Doordat 'ie zo dik is zorgt het er wel voor dat je wat zwaarder lijkt, dat is bij mij tenminste het geval. Maar desondanks ben ik er erg blij mee! Deze was €34,95.
 
Ook kocht ik een (nep) leren jasje. Ik heb nog genoeg dikke winterjassen liggen en ik heb ook wel een aantal nep leren jasjes maar wilde graag nog een mooie zwarte die ook echt dicht kan. Op koudere dagen kan ik die dan gewoon met een sjaal dragen.
Deze was €39,95.
 
Excusez moi voor de slechte kwaliteit van de foto. Dit is een jurkje van kant wat aan de mouwen en een deel van de bovenkant doorschijnend is. Voor de rest zit er wel gewoon een onderjurkje onder. Bij mij valt deze jurk vrij lang, tot de knieën.
Deze kost: €19,95
Als laatste kocht ik een sjaal. Die kun je in de winter nooit genoeg hebben. Dit is een hele grote sjaal met een patroon van gaatjes erin. Dit zorgt ervoor dat hij lekker warm is, maar niet te warm.
Deze kocht ik voor €14,95.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat voor kleding ik heb gekocht voor de winter.
Heb jij al leuke items geshopt voor de winter?