Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Gewonnen; goodiebag Pretty Please.

Donderdag kreeg ik een mail van Marjolein dat ik de gelukkige winnaar was van de Pretty Please goodiebag. Super leuk natuurlijk! Gister werd het pakketje bezorgt, ik was echt heel benieuwd wat er in zit. Wil jij het ook weten? Lees dan verder.

Victioria's Secret - Love Spell body wash.


Rendierzeep.
Ik vind deze echt ontzettend schattig en hij ruikt ook heel lekker.


Soy Scents.
Er zaten drie Soy Scents in. De gele heet fris wasgoed en ruikt ook echt heel lekker naar schone was. Van de licht bruine die je daar onder ziet weet ik de naam niet maar ook deze ruikt heel lekker, een beetje zeperig maar wel lekker. Dan hebben we de rode; Pumpkin Souffle. Dit is een héle zware geur, waar ik echt totaal niet van houd. Toen 'ie in het zakje zat rook hij nog we oké, maar toen ik hem eruit haalde en eraan rook kwam er een hele zware geur op me af waar ik hoofdpijn van kreeg.

NYC lipstick.
Deze kleur is een beetje gek, donkerbruin, oranjeachtig. Niet echt mijn kleur.

M7 - Cosmic Mauve.
Bij de winactie kon je een product aangeven wat jij zeker weten in de goodiebag zou willen zien. Ik had voor deze nagellak gekozen want ik vond hem er echt heel mooi uit zien. Hier heb ik zeker geen spijt van, hij is namelijk echt heel mooi. Er komt zeker weten een review van.


Regenerating Hand Cream.


Gezichtszeep.

Noxzema  deep cleansing cream.


De meeste producten die in de goodiebag zaten zijn niet terug te vinden op de site. Over de meeste producten ben ik wel tevreden en die ga ik ook zeker gebruiken. 

Van welk product zou jij nog graag een review willen zien?

Liefs, Roos.