Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Shoplog Maastricht.

Zoals jullie weten was ik even een tijdje gestopt met bloggen. Maar het begint weer te kriebelen, dus ik ga proberen om weer artikelen te plaatsen.


Inmiddels is het alweer bijna twee weken geleden; ik ben met mijn moeder twee daagjes in Maastricht geweest. We hebben daar twee super leuke dagen gehad vol shoppen en rondlopen door de stad. 's Avonds lekker gegeten en in een mooi hotelletje. Ik ga jullie nu mijn geschopte spullen laten zien, ik moet zeggen dat het wat minder is dan ik het verwacht. Ik had nog veel meer willen shoppen maar jammer genoeg waren twee dagen daar te kort voor.




Steve Madden - Bruine ballerina's: €69,99
Ik zal beginnen met het gene waar ik het meest blij mee ben: mijn nieuwe ballerina's. Mijn ogen waren op de site van Steve Madden gevallen op deze prachtige bruine ballerina's. Ze hebben een beetje een Minnetonka uitstraling. Ik zat te dubben of ik ze nou wel of niet moest bestellen maar besloot om dat te doen als ik terug was uit Maastricht, niet wetende dat er een Steve Madden winkel in Maastricht zat. 
Ik was natuurlijk erg blij dat ze een Steve Madden winkel in Maastricht hebben. Gelukkig hadden ze de schoenen die ik zo graag wilden hebben en ik kreeg er ook nog eens een hele mooie zonnebril bij t.w.v €40,00. 



Jurkje - New Yorker: €20,00
New Yorker is een winkel die wij in Nijmegen niet hebben dus ik wou hier zeker even een kijkje nemen. De kleding daar spreekt mij vaak niet echt aan, maar af en toe kom ik daar nog wel eens iets tegen wat ik echt leuk vind. 
Ze hadden deze jurk met een blauw en een wit bovenstuk. Na ze beiden gepast te hebben koos ik voor degene met de witte bovenkant. De onderkant van de jurk heeft een soort katoen-achtige stof, in het midden zit een elastieken band die mooi vorm geeft aan de jurk en de bovenkant heeft een kanten bloemen patroon - erg mooi! Op de achterkant van de jurk bevind zich een gouden rits. 


Shirt - Bershka: €20,00 (ongeveer).
De model van dit shirt is vrij wijd maar geeft ondanks dat toch vorm aan je lijf. De stof is wit met kleine zwarte kleine zwarte stipjes. De bovenkant van het shirt is sheer en er bevindt zich onder het doorzichtige gedeelte een klein zakje. De exacte prijs van het shirtje weet ik helaas niet meer, maar het lag rond de 20 euro.



Singlet - Bershka: €12,00
Ik vind stipjes op kleding erg leuk en kon dan ook dit hemdje niet laten liggen. Het is een donkerblauw hemdje die gewoon je lichaam omvormt (niet te los niet te strak). Aan beide zijkanten van het hemdje bevinden zich blauwe kanten randen, een erg leuk detail. Ook van deze weet ik de exacte prijs niet meer, volgens mij lag hij rond de 10 of 12 euro.


Rokje - Bershka: €12,99
De exacte prijs van dit blauw gestreepte rokje weet ik nog wel, aangezien ze hem ook verkopen in hun webshop


Jeans - H&M en Zara: €20,00 en €40,00
De laatste tijd droeg ik alleen nog maar treggings en rokjes en ik vond het wel weer eens tijd om spijkerbroeken te kopen. De bovenste op de foto is van Zara die van de H&M ligt er een beetje onder omdat die niet speciaal is.
De jeans van de H&M is gewoon een basic jeans in een vrij donkere kleur (hij is een beetje zichtbaar op de foto, links). 
De bovenste jeans is dus van de Zara. De broek heeft een gewone vrij donkere kleur die op sommige plekken wat lichter is. Op de broek bevinden zich kleine haaltjes (net geen gat). Verder bevat de broek gouden details: ritsjes aan de onderkant, een ritsje in de zak en een gouden knoop. Deze jeans kost €40,00.


Boeken: 'Niet te filmen' en 'Hals over kop'
In Maastricht is er een kerk waar een boekenwinkel in is gebouwd, heel erg mooi om te zien, daar heb ik beide boeken gekocht. 
'Niet te filmen' is een roman van Barbara Kuipers en kost €17,95.
'Hals over kop' is een roman van een van mijn favoriete schrijfsters 'Jill Mansell' en kost slechts €5,00.



Lush shower jelly en lippenbalsem en Catrice nagellak
Zoals jullie zien heb ik niet heel veel beauty gekocht, ik moet zeggen dat ik er ook niet echt naar gezocht heb. 
Lush is een van mijn favorieten winkels (die we helaas niet hebben in Nijmegen) en vertelde mijn moeder dat we hier echt even naar binnen moesten. Mijn moeder heeft een paar lekkere bruisballen gekocht en ik kocht voor mijn moeder (voor moederdag) deze showerjelly in Whoosh. Deze kost: €5,95.
Voor mezelf kocht ik bij Lush een lippenbalsem. In de winkel heb ik de geur niet geroken maar hem gewoon op de gok gekocht, niet zo slim van mezelf, I know.. De geur is trouwens vreselijk, ik krijg er echt enorme hoofdpijn van. Hij werkt wel erg fijn, maar dit is waarschijnlijk een product wat achterin mijn stash verdwijnt.

Als laatste kocht ik dan nog een nagellak van Catrice: Salmon & Garfunkel. Een erg mooie peachy kleur voor €2,49.


Ik vond Maastricht een erg leuke en mooie stad om te shoppen. Ze hebben veel leuke winkels: Zara, Bershka, Steve Madden, New Yorker, H&M, The Sting, Lush, Pieces, Accessorize enzovoort. Ook de eetgelegenheden en het hotel waren erg leuk.

Liefs, Roos.