Pagina's

woensdag 6 november 2013

Mijn lipstick stash

Een tijdje geleden heb ik mijn (kleine) lipstick collectie eens goed uitgezocht. Alle dingen die ik niet mooi vond heb ik eruit gedaan. Daarnaast heb ik er een paar lipsticks bijgekregen en daarom leek het mij wel eens tijd voor een nieuw lipstick stash artikel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel vaak lipstick draag omdat het toch vaak onhandig is. Bijvoorbeeld op stage met kleine kinderen, op school en op het werk. Dan doe ik dat toch niet zo snel.


 
Ik begin met de drie goedkoopste lipsticks uit mijn collectie. V.l.n.r.:
Etos kleur 008 - Essence 07 Natural Beauty - P2 sheer glam lipstick in 050 Flashdance
 
Dit zijn alle drie vrij neutrale kleurtjes. Die van Etos is niet helemaal mijn smaak, milky roze met glittertjes, maar als je hem licht deppend aanbrengt kan hij wel heel mooi zijn. De middelste van Essence zou een 'my lips but better' kleurtje moeten zijn maar daarvoor is hij voor mijn lippen toch echt wel te donker. Maar wel een erg mooi zacht kleurtje.
Die van P2 heet natuurlijk niet voor niets sheer glam en is een sheer perzik kleurtje. Op de lippen valt hij niet echt op maar hij geeft wel iets extra's.
Dit zijn mijn Catrice lipsticks. V.l.n.r.:
Ultimate shine 130 Ketch-me-up - Ultimate colour 130 Frozen Rose - Ultimate shine gel colour 040 Don't fear the sheer
 
Ketch-me-up draag ik niet zo veel, het is een rode kleur die een meer oranje dan een roze ondertoon heeft. Dit vind ik bij mij persoonlijk niet zo heel mooi staan en maakt mijn tanden geler.
Frozen rose is een roze milky kleurtje maar wel op een mooie, zachte manier. Don't fear the sheer lijkt op het kleurtje van P2 maar heeft meer pigment.
 
Dit zijn de twee duurste lipsticks uit mijn collectie. De linkse is de Chanel rouge allure velvet lipstick in de kleur 38 la fascinante. Dit is een donkerrode lipstick met een rode ondertoon. Hij geeft echt een velvet finish. Dus niet matte of shiny maar ertussenin.
 
De andere is een lipstick van Pupa in de kleur 300. Een warme roze kleur waarbij je niet zou zeggen dat je een lipstick op hebt maar die de lippen er wel wat verzorgder en mooier uit laat zien.
Excuse me voor mijn ontzettend witte arm! Dit zijn de kleuren van de laatste 5 lipsticks.
 
Wat zijn jou favoriete lipsticks uit je stash?