Pagina's

zondag 17 november 2013

My life in pictures #1

De wekelijkse artikelen van bloggers waarin ze foto's laten zien van hun leven vind ik altijd een van de leukste artikelen. Mij leek het leuk om dat ook te gaan doen. Dus deze week heb ik, zo veel mogelijk, foto's gemaakt. Soms vergat ik wel om foto's te maken dus niet alles staat erin. Maar wel zo veel mogelijk.

Maandag en dinsdag had ik stage en daar kon ik natuurlijk geen foto's maken. Dus de foto's zijn vanaf woensdag.
Op woensdag kwamen er twee bestellingen binnen. Links: Een shampoo en nachtcrème van Yes to carrots. Midden: En eindelijk kon ik Pretty Little liars bestellen! Rechts: Ik kon dan ook echt niet wachten en begon meteen met kijken.


Op vrijdag had ik eerst een saaie dag school. 's Avonds ging ik uit eten met mijn vader en broertjes. Hier heb ik geen foto van gemaakt.
Later op de avond ging ik met mijn beste vriendinnetje Iza naar de film. We gingen naar Carrie. Ik had verwacht dat ik hem heel eng zou vinden, maar dat viel gelukkig wel mee!
Zaterdag heb ik overdag mijn kamer opgeruimd, aan school gewerkt en Pretty Little Liars gekeken. Van 6 tot 12 's avonds moest ik werken. Daarna ging ik slapen in mijn schoon opgemaakte bedje. Één van de fijnste dingen die er is.
Vandaag, zondag, heb ik weer aan school gewerkt. Op Beautylab zag ik een filmpje over krullen maken zonder hitte. Aangezien ik geen krultang heb wilde ik dit graag uitproberen. Op het begin lukte het niet zo goed maar na een tijdje proberen zat mijn hele haar vol met de knoopjes. Ik was zo blij met het resultaat, echt heel mooi!
 
Dit was mijn (halve) week alweer! Heb jij nog leuke dingen gedaan deze week?