Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Essence nagellak stash!



Laatst liet ik al mijn Catrice nagellak stash zien, en mij leek het wel leuk om nu ook mijn Essence nagellak stash te laten zien. Eerlijk gezegd ben ik niet een hele grote fan van de Essence nagellak eerlijk gezegd. Ik heb er dan nog best wel veel, maar ik gebruik ze eigenlijk nauwelijks, de kleuren spreken me gewoon niet heel erg aan, al vind ik wel dat ze heel goed lakken! 

Als aller eerst, de twee Essence lakjes waar ik wel echt gek op ben. De nail art special effect toppers. Ze zijn echt heel leuk en geven een erg leuk effect over je nagellak heen. Het zijn de kleuren circus confetti (links) en hello holo (rechts).

Dan de twee stripers, die erg handig zijn voor nail art. Ik heb de zilvere (silver surfer) en de witte (die heeft geen naam). Ik vind deze erg fijn en gebruik ze regelmatig voor nail-art. 

Dan twee colour & go nagellakjes. De linker gebruik ik vaak voor nail-art (panterprint) maar zou hem los niet zo snel dragen. De rechter vind ik erg mooi, maar heb ik eigenlijk nooit op. De lakjes heten Just in case (de bruine) en Choose me! (de blauwe).

Deze twee nagellakjes zijn van de Denim wanted! collectie. De blauwe vind ik niet echt mooi, die heb ik nog nooit gedragen. De roze heb ik wel eens gedragen, dit vind ik ook wel een erg leuke kleur! De linker heet forever mine en de rechter heet high waste pink.

Dan heb ik nog twee lakjes van een LE, van de return to paradise collectie. Toen ik ze kocht vond ik ze erg mooi. Maar eerlijk gezegd heb ik ze nog nooit opgehad omdat ik de kleuren niet echt mooi vind. Ze heten Jungle drum (de linker) en Back to paradise (de rechter).

Dit zijn mijn multi demension lakjes. De helemaal linkse is een matte topcoat, deze gebruik ik vaak, hij werkt namelijk heel erg goed, en droogt heel snel. Dan die rechts er naast, een soort roze/paarse kleur. Ik heb deze heel vaak opgehad in de eerste en tweede klas, maar nu vind ik de kleur niet heel mooi meer. Deze roze heet Obsession. Daarnaast de bruine, deze vind ik niet heel mooi, ik heb hem eigenlijk nooit op. Hij heet Spotlight. Dan hebben we nog de zwarte (Fatal) dit is inmiddels al mijn derde flesje van deze kleur. Ik draag zwart bijna nooit alleen, maar ik gebruik deze wel erg veel voor nail-art.

En dan als laatste een nagellak uit de Crazy about colour collectie. Ook deze nagellak heb ik nog nooit gedragen, ik vond hem toen ik hem kocht heel mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk niks meer. Deze heet Crazy me.


Heb jij veel Essence nagellak? En wat vind je er van?
xxxx.