Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?


Ik vind het altijd heel leuk om tags te doen, dus toen ik van Nina te horen kreeg dat ze me had getagd vond ik dat heel leuk! Dus, bedankt Nina! In deze tag kun je lezen of ik een 'echte beautyfreak ben'. 


Wat is het laatste beautyproduct wat je gekocht hebt waar je echt voor hebt moeten sparen?
Ik ben eigenlijk meer van de budget make-up, al vind ik het af en toe wel erg leuk om wat duurdere producten te kopen. Maar meestal als ik een iets duurder product koop dan spaar ik er niet echt voor. Ik heb namelijk een tijd geleden een Chanel nagellak gekocht, dat is denk ik wel het duurste make-up product wat ik in mijn bezit heb, maar ik had er niet voor gespaard.

Als je een beautyproduct zou zijn, wat zou je dan zijn?
Moeilijk! Ik denk dan dat ik een blush zou zijn. Ik vind blushes echt heel mooi, en ik vind ook vaak dat het echt wat toevoegt aan je gezicht. Ik vind het ook vaak heel lief staan als iemand een beetje blush op heeft.


Hoe veel vriendinnen heb je waarmee je helemaal gek kunt worden over die perfecte blush of geweldige oogschaduw?
Dat is sowieso Jessy, zij heeft zelf ook een blog, en we hebben samen vorig jaar ons sectorwerkstuk gedaan, over make-up. We gaan samen vaak naar de stad en kunnen uren kijken naar alle make-up bij de Kruidvat of de Douglas. 
Dan mijn twee beste vriendinnen Julia en Iza, met Julia kan ik helemaal gek worden van nagellak, en nail-art foto's en Iza vind make-up ook erg leuk. Maar van hun drie, denk ik toch het meest Jessy.

Wat was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Dat is ongeveer twee maanden geleden, ik heb toen alles even goed uitgezocht, omdat mijn stash erg vol aan het raken was. Ik heb de producten die ik niet gebruikte weggedaan, en ook een paar kwasten die echt slecht waren. 

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Ik ben als sinds ik een klein meisje was bezig met make-up. Ik maakte altijd andere mensen op, dat vond ik heel leuk om te doen, ook als was ik er toen helemaal niet goed in. Ik heb dus altijd wel van make-up gehouden, maar ik denk dat de echte make-up gekte vorig jaar begonnen is. Ik deed toen samen met Jessy mijn sectorwerkstuk over make-up, zoals ik net ook al vertelde. Jessy en ik hadden toen samen een blog gemaakt. Na een tijdje kwamen we erachter dat het ons leuker leek om allebei apart een blog te maken. En sindsdien is mijn make-up gekte nog verder gegroeid. 


Als een niet-make-up-fan je vraagt hoeveel nagellak en oogschaduw hebt, geef je dan eerlijk antwoord? 
Ja dan geef ik wel eerlijk antwoord. Ik heb helemaal niet belachelijk veel. Al vinden veel mensen het al veel als ik zeg dat ik 60 nagellakjes heb, al vind ik dat zelf reuze meevallen. Maar ik geef wel altijd eerlijk antwoord! 

Hoe vaak ga je naar de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Te vaak, eigenlijk altijd als ik in de stad ben, en ik eigenlijk geen make-up nodig heb en van mezelf ook echt niks mag kopen. Dan is het altijd: Kom we gaan even langs de Kruidvat, of Douglas of iets anders. En dan kom ik altijd wel naar buiten met een nagellak. Of ik heb een hele hand vol swatches.

Hoeveel besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Lang, ik denk meer dan twee uur. Maar dan reken ik mijn eigen blog niet mee, met artikelen schrijven en dergelijke. Maar het lezen van andere blogs daar ben ik toch wel lang mee bezig. Ik volg erg veel blogs, grote en wat kleinere. Maar ik vind het altijd leuk om te lezen, dus kan ik het niet laten om elke dag even elke leuke blog te lezen!


Wat is je favoriete make-up item? 
Dat vind ik echt heel moeilijk kiezen, ik heb namelijk veel producten waar ik helemaal gek op ben, maar als ik dan toch moet kiezen. Dan kies ik toch voor de Collosal Volum' mascara van Maybelline. Ik ben gek op de mascara's van Maybelline. Ik vind ze super fijn werken en ik koop ze telkens weer opnieuw. Dus ik denk toch dat dat mijn favoriete make-up item is. 

Heb je een wishlist en hoeveel producten staan daarop?
Nou, ik ben over een maandje jarig. En ik ben druk bezig met een lijst maken met dingen die ik wil. De meeste dingen kwa make-up die daar opstaan is dan denk ik toch wel nagellak. En dan heel veel, van OPI, China Glaze en Orly. Maar ook dingen zoals Sleek producten en dingen van de Body Shop.

Geef deze tag door aan drie beautybloggers waarvan je weet dat het echte beautyfreaks zijn.
Dat vind ik moeilijk, ik denk toch wel dat al veel bloggers deze tag al hebben gehad. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
xxxx.

bron foto's: www.fuckyeahmake-up.tumblr.com