Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Nieuwe tas!


Ik ben echt gek op tassen, ik heb er alleen niet veel. Na de zomervakantie ga ik een opleiding pedagogisch medewerker doen, zoals jullie misschien al wel wisten. En ik had eigenlijk wel een nieuwe tas nodig, we moeten namelijk ook een laptop mee nemen. Deze tas is daar perfect voor, mijn laptop past er in, maar er passen ook nog boeken bij. 



De print van de tas vind ik ook erg leuk, het is weer eens wat anders. Normaal heb ik tassen zonder patroontje. En ook de kleur vind ik erg leuk, normaal heb ik donkerbruine, zwarte of gebroken witte tassen. 


Hier heb ik de tas aan mijn arm. De tas is redelijk groot, wat aan de ene kant heel handig is, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje onhandig. De hengels boven aan zijn klein waardoor je de tas niet om je schouder kunt hangen, maar je moet hem dus doen zoals ik hem nu heb of je moet hem met het lange hengsel over een schouder hangen. 


Dit is de binnenkant van mijn tas, gewoon lekker simpel en zwart. Aan de ene kant zit een groot vakje en een klein vakje voor je mobiel. En aan de andere kant is een vakje met een rits. Erg handig, zo heb je veel ruimte om dingen op te bergen. 

Deze tas was zoals veel tassen van de Invito, 40 euro. Niet heel duur als je ziet wat je er voor krijgt.

xxxx.
Wat vind jij van mijn nieuwe tas? Heb jij zelf ook wel eens tassen van Invito?