Pagina's

maandag 12 augustus 2013

Tiffany Rothe workouts.

Naast dat ik 1 of 2 keer per week de sportschool bezoek (al moet ik toegeven dat ik nu al 2 maanden niet meer ben geweest, Oeps!) vind ik het ook fijn om thuis nog een workout te doen. Nou vind ik de meeste Youtube workouts lastig vol te houden.
Toen ik Tiffany Rothe ontdekte wist ik meteen dat het iets voor mij was. Tiffany's combineert haar workouts namelijk met dans!

 

 
 
Dit zijn mijn 3 favoriete workouts van Tiffany Rothe. Ik vind het erg fijne workouts en vind het ook wel fijn dat het eens iets anders is dan met gewichtjes en matjes in de weer zijn.
Tiffany heeft wel workouts met gewichtjes en matjes, dus als je dat leuker vindt, die zijn er ook!
 
Op het begin was ik best wel sceptisch over deze workouts. Ik had het idee dat je met deze workouts niet echt iets kon bereiken. Ik vond het er simpel weg te leuk uit zien.
De meeste workouts van Tiffany moet je ook wel ongeveer 3 keer achter elkaar herhalen. Maar ik kan je wel vertellen, toen ik de workouts de eerste paar keren deed werd ik de volgende dag wakker met spierpijn.
 
Wat zijn jou favoriete workouts?