Pagina's

zondag 9 november 2014

This was my week.. | #2

Afgelopen week werkte ik drie keer en daarnaast had ik heel veel zin om lekker rustig aan te doen. Dat is dan ook wat ik voornamelijk heb gedaan. Afgelopen week...
  • had ik zaterdag een hele gezellige avond en nacht met vrienden.
  • de volgende dag hield ik dan ook gewoon maar een rustig dagje thuis!
  • ging ik voor het eerst in tijden weer eens in bad. Kaarsjes aan, thee, muziek en een boek. 
  • ontdekte ik een nieuwe serie. Namelijk the paradise, tot nu toe vind ik het echt een leuke serie. Wel heel anders als anders. 
  • at ik pizzaaaa! Elke eerste vrijdag van de maand hebben wij pizza avond. Dit keer koos ik eens niet voor een standaard Margaritha of Vegetaria, maar at ik er een met feta en tomaat. 
  • zocht ik mijn kledingkast uit. En was ik voor een keertje wat minder kritisch, waardoor er een hoop weg ging. 
  • was het weer tijd voor de sjaals. Wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind, want ik had laatst twee nieuwe gekocht!
  • ging ik zaterdag shoppen met een lief vriendinnetje.
  • en kocht ik heel veel leuke dingen, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mocht uitgeven omdat ik over een maandje naar Londen ga. Oops! 
Dit was mijn week alweer! Ook voor komende week weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Maar dat kunnen jullie volgende week weer lezen in This was my week!
Heb jij nog leuke dingen gedaan afgelopen week?