Pagina's

zondag 2 november 2014

This was my week.. | #1

Al eerder liet ik mijn week zien, d.m.v. foto's. Ik merkte dat ik vaak vergat foto's te maken en dat de artikelen dan uiteindelijk niet werden zoals ik wilde. Daarom ga ik nu elke zondag iets nieuws doen, namelijk 'This was my week..'. Hierin vertel ik dan, kort, wat ik afgelopen week heb gedaan. En plaats ik een paar foto's. Kijk je mee naar mijn week?

Afgelopen week...

  • was ik ziek, op zaterdag. Ik heb de hele dag op de bank gespendeerd met een boek en een marathon I wanna marry Harry.
  • las ik eindelijk mijn boek uit! Het boek was Will Grayson, Will Grayson van John Green en David Levithan. Het was een prima boek, maar niet zo heel bijzonder.
  • ontdekte ik dat er stukjes pepernoten in de Tony Chocolony chocoladeletters zaten. En nee, daar kon ik natuurlijk niet meer van afblijven!
  • hoelahoepte ik voor het eerst één halfuur per dag. Het langste wat ik hiervoor deed was 20 minuten.
  • oefende ik weer veel op mijn keyboard. Ik heb sinds kort les, en vind het zo leuk om te doen!
  • kwam ik veel prachtige halloween mak-up tegen. 
  • en besloot ik na het zien van al die prachtige make-up dat ik wel iets van een cursus grime of make-up wil gaan doen.
  • stond opeens het derde seizoen van American horror story op Netflix en daar was ik héél blij mee. 
  • lakte ik mijn nagels in een mooi berry kleurtje van H&M. Hij droogde alleen totaal niet en was aan het einde van de dag helemaal gechipt.. Bummer!
  • ging ik aan het einde van mijn vrije dag spontaan met mijn lieve vriendinnetje Jessy even de stad in.
  • waar ik, ook totaal spontaan, een paar nieuwe panterprint punt laarsjes kocht. En wat ben ik er verliefd op!
  • at ik veel te veel mini marsjes en kitkats. Hmmm!
  • had ik een spelletjes avond bij een vriendin thuis. Ik hou zo van spelletjes, maar daar ben ik thuis jammer genoeg de enige in.. 
Voor aankomende week heb ik nog niet zo veel op de planning staan. Ik werk een paar dagen en voor de rest kijk ik nog wel wat ik allemaal ga doen! 
Heb jij nog leuke dingen gedaan afgelopen week?