- had ik zaterdag een hele gezellige avond en nacht met vrienden.
- de volgende dag hield ik dan ook gewoon maar een rustig dagje thuis!
- ging ik voor het eerst in tijden weer eens in bad. Kaarsjes aan, thee, muziek en een boek.
- ontdekte ik een nieuwe serie. Namelijk the paradise, tot nu toe vind ik het echt een leuke serie. Wel heel anders als anders.
- at ik pizzaaaa! Elke eerste vrijdag van de maand hebben wij pizza avond. Dit keer koos ik eens niet voor een standaard Margaritha of Vegetaria, maar at ik er een met feta en tomaat.
- zocht ik mijn kledingkast uit. En was ik voor een keertje wat minder kritisch, waardoor er een hoop weg ging.
Posts tonen met het label Foto's. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Foto's. Alle posts tonen
zondag 9 november 2014
This was my week.. | #2
Afgelopen week werkte ik drie keer en daarnaast had ik heel veel zin om lekker rustig aan te doen. Dat is dan ook wat ik voornamelijk heb gedaan. Afgelopen week...
Labels:
Foto's,
Mijn leven,
My life in pictures,
Personal,
persoonlijk,
This was my week
zondag 2 november 2014
This was my week.. | #1
Al eerder liet ik mijn week zien, d.m.v. foto's. Ik merkte dat ik vaak vergat foto's te maken en dat de artikelen dan uiteindelijk niet werden zoals ik wilde. Daarom ga ik nu elke zondag iets nieuws doen, namelijk 'This was my week..'. Hierin vertel ik dan, kort, wat ik afgelopen week heb gedaan. En plaats ik een paar foto's. Kijk je mee naar mijn week?
Afgelopen week...
Afgelopen week...
- was ik ziek, op zaterdag. Ik heb de hele dag op de bank gespendeerd met een boek en een marathon I wanna marry Harry.
- las ik eindelijk mijn boek uit! Het boek was Will Grayson, Will Grayson van John Green en David Levithan. Het was een prima boek, maar niet zo heel bijzonder.
- ontdekte ik dat er stukjes pepernoten in de Tony Chocolony chocoladeletters zaten. En nee, daar kon ik natuurlijk niet meer van afblijven!
- hoelahoepte ik voor het eerst één halfuur per dag. Het langste wat ik hiervoor deed was 20 minuten.
- oefende ik weer veel op mijn keyboard. Ik heb sinds kort les, en vind het zo leuk om te doen!
- kwam ik veel prachtige halloween mak-up tegen.
- en besloot ik na het zien van al die prachtige make-up dat ik wel iets van een cursus grime of make-up wil gaan doen.
- stond opeens het derde seizoen van American horror story op Netflix en daar was ik héél blij mee.
Labels:
Foto's,
Mijn leven,
My life in pictures,
Personal,
This was my week
zondag 17 november 2013
My life in pictures #1
De wekelijkse artikelen van bloggers waarin ze foto's laten zien van hun leven vind ik altijd een van de leukste artikelen. Mij leek het leuk om dat ook te gaan doen. Dus deze week heb ik, zo veel mogelijk, foto's gemaakt. Soms vergat ik wel om foto's te maken dus niet alles staat erin. Maar wel zo veel mogelijk.
Maandag en dinsdag had ik stage en daar kon ik natuurlijk geen foto's maken. Dus de foto's zijn vanaf woensdag.
Maandag en dinsdag had ik stage en daar kon ik natuurlijk geen foto's maken. Dus de foto's zijn vanaf woensdag.
Op woensdag kwamen er twee bestellingen binnen. Links: Een shampoo en nachtcrème van Yes to carrots. Midden: En eindelijk kon ik Pretty Little liars bestellen! Rechts: Ik kon dan ook echt niet wachten en begon meteen met kijken.
Labels:
Foto's,
Mijn leven,
My life in pictures,
persoonlijk
Abonneren op:
Posts (Atom)
