Pagina's

zondag 13 november 2011

Catrice: It's rambo No. 5.

Een nagellak die ik al een tijdje in mijn bezit heb is it's Rambo No. 5. Een mooie legergroene kleur die ik erg leuk vind voor in de winter.
Hij lakt - zoals ik meestal gewent ben van Catrice - goed dekent, ik heb maar een laagje nodig. Op de foto heb ik twee laagjes aangebracht omdat ik dat persoonlijk wat mooier vind. Aan het kwastje blijft precies genoeg lak zitten waardoor je niet nog een keer met het kwastje terug hoeft in het potje.

Om eerlijk te zijn had ik niet gedacht dat legergroen op de nagels er mooi uit zou gaan zien, maar niet bleek minder waar.. Hij staat namelijk heel leuk! Het kan wel zijn dat sommige mensen het zien als een kotskleurtje.

It's Rambo No. 5 van Catrice is te koop bij de Kruidvat. Deze nagellak kost - zoals alle Catrice nagellakken - €2,49.

Liefs, Roos.

Wat vind jij van dit kleurtje?