Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Essence topper - time for reflection!


Na de twee Essence toppers in huis te hebben (hello holo en Circus confetti) kreeg ik voor mijn verjaardag nog een Special effect topper, time for reflection. Het is een topcoat met een effect. Hij maakt de nagellak zachter en lichter van kleur en geeft de nagellak een mooie shimmer. 


Op alle nagels heb ik een verschillend kleurtje gedaan zodat je goed kunt zien welk effect het geeft op elke kleur.

Dit is time for reflection alleen. Hier zie je een doorzichtige lak met een paarse shimmer er in, met een kleurtje als ondergrond pakt hij heel anders uit.

 
Links heb ik een roze kleurtje aangebracht (princess forever van Catrice) en rechts een licht blauw kleurtje van de Hema. De shimmer lijkt zich aan te passen aan de ondergrond. Bij de roze kleur is de shimmer paarsig en bij de blauwe lijkt hij wit/blauw. Ik vind hem bij de blauwe een erg leuk effect geven, dus dat is een combinatie die ik zeker vaker ga dragen.
 
Dan bracht ik op de linker foto een rode lak aan met een donkerroze ondertoon (raspberry fields forever van Catrice). Ook deze geeft een paarse shimmer net als bij de roze nagellak op de foto hierboven. 
Dan als laatste de donkerblauwe (Hip queens were blue jeans, ook van Catrice), ook bij deze vind ik het effect erg mooi, een mooie blauwe shimmer.

Zoals je ziet is dit een topper die over veel kleuren te dragen valt. Waarschijnlijk staat het bij zwart of wit ook heel leuk! Wat mijn betreft is deze topper echt een aanrader als je je nagellak toch even iets aparts wil geven. 
Deze Essence special effect topper is te koop bij de Kruidvat voor €1,79

Liefs, Roos.

Wat vind jij van deze topper?