Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Books I want.

Lezen is echt een van de dingen waar ik echt gek op ben. Ik vind het heerlijk om een goed boek te lezen met een verhaal waar je je helemaal kunt inleven en even alles om je heen kunt vergeten. Ik heb in mijn leven al heel veel boeken gelezen en er zullen er nog veel meer bij komen. Naast gewoon leesboeken zijn er ook nog vele andere soorten boeken. Denk aan modeboeken, kookboeken, leerboeken enz. Ik wil jullie over een paar boeken vertellen die al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, het zijn geen leesboeken dus het is misschien ook nog wel leuk voor mensen die lezen niet zo leuk vinden. 
Lauren Conrad - style
Ik denk dat veel van jullie dit boek wel kennen. Lauren Conrad heeft meerdere boeken geschreven (verhalen) maar ze heeft ook een stijlboek. In het boek komen verschillende dingen aan bod, zo verteld ze bijvoorbeeld wat absolute musthaves zijn voor in je garderobe. Maar het gaat verder dan dat, er staan ook dingen in over make-up en haar. 
Ik wil dit boek zo graag hebben, Lauren is namelijk echt een stijlicoon voor mij. Ik vind haar stijl geweldig en ook haar haar en make-up zijn prachtig. 


Bakerella & Angie Dudley - Cakepops
Jullie zullen ze vast kennen, van die cakejes op een stokje, in de vorm van hele verschillende dingen. Op de kaft kun je al een paar creaties zien, maar er is natuurlijk nog meer! Ik hou enorm van het bakken van cupcakes en taart. Ik heb nog nooit Cake Pops gemaakt, maar het lijk me heel leuk om te doen en het ziet er zo lief uit! Ook lijkt het me een leuk boek om in te kijken. 

Kijk dan hoe lief, zoiets is toch geweldig om te maken voor je verjaardag of een andere leuke gebeurtenis? 

Mary-kate Olsen & Ashley Olsen - Influence
Twee prachtige meiden met een hele leuke stijl. Mary-Kate en Ashley hebben voor het boek 20 stijliconen geïnterviewd, waaronder Karl Lagerfeld en Christiano Laboutin. Het boek gaat over hun stijl maar ook over hun eigen leven. De kaft vind ik ook erg mooi en het is echt een boek wat prachtig zou staan op je salontafel. 

Allan & Barbara Pease - The definitive book of body language
Dit is een heel ander boek dan de andere drie. Dit boek gaat (zoals je aan de titel al kan zien) over body language, oftewel lichaamstaal. Mensen kunnen je vertellen hoe ze zich voelen, maar als je naar de lichaamshouding kijkt kun je heel veel ontdekken over hoe iemand zich echt voelt. In het boek leer je hoe je kunt zien wanneer iemand zich verveelt, maar ook hoe je een aantrekkelijke houding aanneemt. Naast dat staat er nog veel meer in over lichaamstaal.
Mij lijkt het echt een heel interessant boek. Zoals jullie misschien ook wel weten doe ik de opleiding SPW, dat is met de kinderopvang en jeugdzorg. Op de opleiding leer je van alles, ook hoe je een open houding aanneemt en hoe je wel en niet moet doen bij een gesprek. Dit boek lijkt me ook echt ontzettend handig daarvoor. Je leert hoe je aan een houding kunt zien hoe iemand zich voelt en hoe je jezelf open kunt stellen voor andere mensen door middel van je houding. 

Oh ja, alle vier de boeken zijn in het Engels. Als jij liever niet in het Engels leest of er niet zo heel goed in bent zou je Style of Influence wel kunnen lezen aangezien daar ook veel plaatjes instaan waar je natuurlijk ook al veel van kunt afleiden.
Alle vier de boeken zijn te koop op Bol.com.

Liefs, Roos.

Lijken jou dit leuke boeken? Lees jij veel?

Bron foto's: weheartit.com, google.nl & bol.com.