Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Mineralissima oogschaduw.

Naast de potjes die ik jullie gister liet zien heb ik ook nog zakjes met oogschaduw. Ik draag eigenlijk nauwelijks oogschaduw, maar deze zijn echt prachtig! 


De paarse vind ik echt het allermooist, wat een pigment en wat een prachtige kleur! Er zit ook een hele mooi shimmer in. De bovenste foto is met flits gemaakt waardoor je de shimmer erg goed kunt zien. De kleuren van links naar rechts: nude - hazel - orchid. Niet alleen Orchid is mooi de twee ernaast zijn natuurlijk ook prachtig. Nude is heel goed te gebruiken voor een mooie nude look, het is een beetje een grijs/roze of lichtbruine kleur. Hazel is ook echt prachtig, dit is een beetje een mix van bruin en goud, heel mooi als je het mij vraagt.
Hazel is een goude geroosterde hazelnoot kleur. Orchid is een donkere, metalicpaarse oogschaduw. Nude, een beige heldere shimmer oogschaduw. 


De bovenste foto is droog aangebracht en de onderste foto nat. Ook droog aangebracht zijn ze erg mooi en bevatten ze veel pigment. Ook nat aangebracht zijn ze prima te gebruiken. Ik vind het mooi dat ze een shimmer bevatten, ik ben zelf niet echt van de matte oogschaduw. 
Op de onderste foto zie je van links naar rechts: Coral - Mellow - Envy - Celestial. Envy en Celestial zijn niet echt mijn kleuren, die zal ik dan zelf ook nooit besteld hebben, maar desalniettemin vind ik ze wel mooi. Ik ben meer van de bruintinten dus Coral en Mellow vind ik geweldig. 
Celestial is een zeer lichtpaarse shimmer oogschaduw. Mellow, een mooie bruine shimmer oogschaduw. 
Envy: een metallic groene oogschaduw. Coral, een roze metallic oogschaduw met beige ondertonen. 

Deze oogschaduws (ze zijn er nog in vele andere kleuren!) zijn te koop bij www.mineralissima.com. Hazel, Celestial en Nude kosten voor een fullsize pot van 2 gram: €4,95 en voor een zakje (die ik ook heb) €1,00
Ordchid, Mellow, Envy en Coral kosten voor een fullsize pot (ook 2 gram) €5,95 en voor een zakje €1,25. 
Als je er een heel mooi vindt maar het eng vindt om meteen een fullsize pot te kopen zou ik je aanraden om eerst een zakje te proberen. 

Ik ben erg tevreden over deze oogschaduws en wil zeker wel vaker losse pigment oogschaduws proberen. Tenminste als ze allemaal zo fijn werken als deze.

Liefs, Roos.

Wat vind jij van deze kleuren?