Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Lush tooty tabs

Het is voor mij altijd weer een feest om bij de Lush te komen. Alle geuren die je tegemoet komen, zo lekker! Ik had al gelezen over de tooty tabs en wou ze erg graag hebben, maar zo vaak ging ik niet naar de Lush dus liet ik het er maar bij zitten. Een paar weken geleden was ik in de Lush en je raad al waar ik voor ging.. Juist, de toothy tabs! 


De Toothy Tabs zitten in leuk en handig zwart karton doosje. Als je het doosje openschuift komt er een openingetje tevoorschijn waarin de Toothy Tabs zitten. Een heerlijke pepermuntgeur komt je tegemoet. Er zitten 40 Tabs in een doosje, wat ik nog redelijk veel vind, aangezien ik ze waarschijnlijk niet veel thuis ga gebruiken. Ze zijn erg handig mee te nemen, dus ik zal ze waarschijnlijk veel op vakantie of bij mensen waar ik logeer gebruiken. 



De Toothy Tabs zijn verkrijgbaar in verschillende geurtjes/smaakjes. Ik heb zelf Ultrablast, dat staat beschreven als: 'Voor de meest frisse adem die je ooit hebt gehad. Een driedubbele munt-combinatie met lavendel en Wasabi.' 
Op de achterkant staat ook beschreven hoe je de Toothy Tabs gebruikt, maar voor degenenen die er toch nieuwsgierig naar zijn zal ik toch de gebruiksaanwijzing geven:

1. Plaats een Toothy Tab tussen je voortanden en knabbel erop.
2. Maak je tandenborstel nat en begin met borstelen.
3. Let op de tijd, minimaal twee minuten!
4. Spel je mond met water.
5. Lach naar jezelf in de spiegel.
6. Bewaar het doosje op een droge plaats.

Duidelijk toch?! Tijdens het poetsen ontstaat er schuim in je mond. Net als bij gewoon tandenpoetsen maar dan wel iets anders. Oké lekker onduidelijk. Ik ben erg tevreden over de Toothy Tabs, maar zoals ik al zei ga ik ze niet vaak gebruiken omdat ik thuis toch liever tandpasta gebruik.
Voor de liefhebbers zijn er ook nog andere smaakjes, maar ik ben toch voor veilig gegaan, pepermunt. Er zitten de raarste combinaties tussen, zo zitten er in sommige peper. 

De prijs is wel te doen vind ik eigenlijk, €3,69. Voor mensen die het dagelijks willen gaan gebruiken is het erg duur, maar voor mensen zoals mij die het alleen op vakantie willen gebruiken, valt het eigenlijk wel mee! 

Wat vind jij van de Lush Toothy Tabs?

Liefs, Roos.