Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Demak'up vloeibare reinigingslijn.

Zoals jullie misschien al weten ging ik twee weken geleden naar het Demak'up event. Na de producten bijna twee weken te hebben getest schrijf ik er nu een review over. Waarschijnlijk zullen jullie al een paar reviews gelezen hebben en er zullen er vast nog meer volgen, maar ik hoop dat je alsnog even mijn review wil lezen. 




Wat zegt Demak'up over de reinigingsmelk?
'In dit product is - net als de andere producten van de vloeibare reinigingslijn - het antioxidant 'Phyto-Bourgeon' van de katoenplant gebruikt. Dit concentraat staat bekend om zijn bescherming tegen vrije radicalen. Daarnaast zorgt een extract van de witte bloem van de katoenplant voor extra zachtheid. Bovendien is de melk verrijkt met verzachtende katoenzaadolie zodat de melk soepel over de huid glijd.'

Wat vind ik van de reinigingsmelk?
Voordat ik deze producten kreeg gebruikte ik nooit reinigingsmelk, ik reinigde mijn gezicht wel, maar niet met lotion en melk. Daarnaast zit het me ook nog even tegen dat ik een lastige huid heb, die voor veel producten allergisch is. Ik kan vaak alleen hypo-allergeen producten gebruiken en soms dan krijg ik nog een rode huid. 
Sinds ik deze melk gebruik merk ik dat mijn huid veel zachter is geworden. De substantie is dik maar wel vloeibaar, makkelijk op een watje aan te brengen om vervolgens over het gezicht te verspreiden. 

Wat zegt Demak'up over de Tonic?
'Het water van de witte bloesem van de katoenplant zorgt voor extra frisheid in deze tonic. Ook is het product verrijkt met vitamines die je huid een boost geven. In de tonic vind je het antioxidant 'Phyto-Bourgeon' van de katoenplant. Micellair wil zeggen dat de moleculen in de tonic in staat zijn om de vettige onzuiverheden (zowel van je huid als van de make-up) in te sluiten en op te nemen.' 

Wat vind ik van de Tonic?
Nadat ik de melk heb aangebracht gebruik ik de tonic om de vette restjes van de melk te verwijderen. Ik merk dat de tonic mijn puistjes uitdroogt, vooral langs mijn neus heb ik last van puistjes. Ook na de tonic is mijn huid heerlijk zacht. De tonic is -zoals het hoort- vloeibaar en je hebt maar weinig nodig per keer waardoor je er lang mee doet. 

Wat zegt Demak'up over de reinigingsgel?
'Deze gel combineer je met water om een zacht schuim te creëren dat je huid tot in de diepte reinigt. De gel visualiseert je huid met het extract van katoenblad. Ook in dit product is het antioxidant Phyto-Bourgeon verwerkt.'

Wat vind ik van de reinigingsgel?
Om eerlijk te zijn heb ik deze nog niet heel veel gebruikt. Ik ben namelijk niet echt weg van reinigingsgels, dat ligt absoluut niet aan het merk maar dat ligt gewoon aan mij. Ik gebruik wel een fasewash onder de douche dus vind ik het een beetje dubbel om deze ook nog te gebruiken. 
Ik heb hem natuurlijk wel gewoon een paar keer geprobeerd. De substantie is een gel zoals de naam van het product ook al zegt. Het product is wel oké en hij is zeker aan te raden aan mensen die een reinigingsgel gebruiken. Zelf heb ik genoeg aan de melk en de tonic.

Eindoordeel over alle producten bij elkaar:
Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over deze producten. Ze maken mijn huid zacht (zoals ze beloven te doen) zuiveren mijn huid. De producten verwijderen goed al het vuil van mijn gezicht. De laatste restjes foundation en de vuiltjes worden er echt goed afgehaald. Bij de vraag of ik deze producten opnieuw zou kopen zou ik Ja antwoorden, ik ben vooral erg te spreken over de melk en de tonic en die ga ik zéker opnieuw kopen als ze op zijn.

Nog wat extra informatie over de producten:
De producten zijn zacht geparfumeerd en doen meer dan alleen de huid schoonmaken. De producten zijn werkzaam op vier gebieden:
  • De huid op een zachte manier ontdoen van onzuiverheden
  • De huid op een natuurlijke manier verzorgen
  • Het natuurlijke vernieuwingsproces van de huid bevorderen
  • De doeltreffendheid van huidverzorgingsproducten stimuleren

De producten (gaan) kosten: Tonic: €4,89, Reinigingsmelk: €4,89, Reinigingsgel: €5,89.

Lijken het jou fijne producten?

Liefs, Roos.