Pagina's

donderdag 15 september 2011

Birthday presents!

Zoals jullie misschien al weten was ik afgelopen zaterdag jarig, ik werd 16. Natuurlijk heb ik cadeautjes gekregen en die wil ik graag even aan jullie laten zien. Het is niet overdreven veel, maar ik vind het leuk om het jullie te laten zien. 

De foto's zijn allemaal een beetje van slechte kwaliteit, ik waarschuw alvast. Ik begin nu met het cadeau waar ik het meest blij mee ben: Daisy van Marc Jacobs. Dit is echt zo'n lekkere parfum! En het flesje is zo schattig. 

Dit zijn de boeken die ik heb gekregen, ik ben echt gek op lezen, dus ik vond het heel leuk dat ik boeken kreeg. 

Ik kreeg de modegids, dat is een boek met allemaal verschillende modestijlen door de jaren heen, erg leuk boek met veel plaatjes. Ook kreeg ik het boek Make-up met Marie Claire. Ik had dit boek een keer cadeau gegeven aan een vriendin en vond hem zo leuk dat ik hem ook wel wilde hebben, hij staat vol met make-up tips, en mooie foto's.

Perfect Chemistry van Simone Elkeles leek me echt een heel leuk boek, ik ben hem nu aan het lezen en tot nu toe is ie erg leuk. Verder nog Bitterzoet van Simone de Jong en Het levenswerk van een talentloos meisje van Sanne Vogel (bekend van tv). 

Dit zijn twee 'waargebeurde' boeken, de een heet 'Mijn leven in de hel' van Sarah Forsyth, het schijnt een heel heftig boek te zijn, ben benieuwd! Het laatste boek is een boek over het leven van Amy Winehouse, ik was geen fan van haar, maar vond haar wel echt een interessante vrouw, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ook naar dit boek ben ik erg benieuwd!

Twee cd's, Jessie J en the Black eyed peas. Allebei echt hele leuke cd's! Ik ben echt fan van Jessie J, ik vind haar muziek heel leuk. En dat geld ook voor de black eyed peas, heel blij ben ik hier mee. 

Ik heb ook nog vier films gekregen, eentje ben ik vergeten op de foto te zetten: 500 days of summer, zo'n leuke film! Dan Amelie en the Notebook, twee van mijn lievelingsfilms, echt heel leuk! En dan als laatste Me and you and everyone we know, die ken ik alleen niet, maar lijkt me wel leuk. 

En als laatst een blauwe sjaal, hij lijkt nu iets lichter dan dat hij in het echt is. Ik zou dit zelf nooit hebben gekocht, maar ik vind hem wel heel leuk! 

Verder heb ik nog geld en cadeaubonnen gekregen, ik ben erg verwend. Maar het allerbelangrijkste ik heb echt een super leuke verjaardag gehad! 

Liefs, Roos.