Pagina's

maandag 19 september 2011

Essence hard to resist.

Naast nude it, kocht ik ook nog dit lakje van Essence. Een erg mooi donker blauw kleurtje met een shimmer. Ik ben helemaal weg van deze kleur, jij ook?



Ik vind 'm prachtig met die licht blauwe shimmer in. Het is echt een lakje waar ik maar naar blijf kijken. Ik heb twee laagjes opgebracht, maar in een laagje dekt hij ook gewoon super. Er is eigenlijk maar een laagje nodig.

Nadat ik blue addicted had gekocht was ik van plan om even geen Essence lakjes meer te kopen, ik was namelijk niet heel enthousiast over blue addicted. Maar ik kon het niet laten om er drie te kopen. Ik heb echt geen spijt dat ik dit lakje en nude it gekocht heb, het zijn echt prachtige, fijne kleurtjes!

Dit is hem in de zon, sorry voor het veeltje op mijn vinger! Op de camera ziet hij er mooier uit dan hier, maar er zitten naast blauwe ook hele fijne groene glittertjes in, erg mooi. 

Hierin zie je dat er ook nog een paarse shimmer in zit. Paars, groen en blauw, maar als ie op je nagels zit zie je eigenlijk alleen de blauwe. 

Ik ben erg tevreden over deze kleur, hij dekt en lakt prima en de kleur is ook nog eens prachtig! Deze kost: €1,25.

Liefs, Roos.

Wat vind jij van dit lakje?