Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Nagellak tag.

Een tijdje geleden kreeg ik van daphne deze tag, dank je wel daarvoor!  Ik vind het echt een hele leuke tag, vooral omdat ik echt gek ben op nagellak. Lees verder voor de tag.

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jou stash?
Ik heb het even geteld, mijn stash bestaat uit 72 nagellakjes. Eerst was ik echt verslaafd aan nagellak en kocht ik er elke week wel een paar, nu is dat wel minder geworden. Ik koop af en toe nog wel nagellak, maar omdat ik al veel kleuren heb koop ik het veel minder vaak.

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat zijn Catrice en Essence. Ik vind het best raar dat Essence daarbij hoort, ik vind de nail-art lakjes en spulletjes van Essence echt geweldig, maar de gewone kleurtjes vind ik wat minder. Catrice vind ik wel echt een heel leuk merk, daarom vind ik het ook niet zo gek dat ik er daar wel veel van heb. 

Wat is de meest voorkomende kleur?
Dat zijn blauw en roze, eerst had ik geen een blauw kleurtje in mijn nagellak stash. Blauw was gewoon niet echt mijn kleur, maar sinds een paar maanden ben ik echt gek op blauw. Maar roze is sowieso mijn lievelings kleur, daarom heb ik waarschijnlijk ook het meest roze nagellak. 


Zijn er kleuren / finishes die je niet bezit?
Ja, die zijn er. Ik heb bezit geen oranje en gele kleuren, ik vind dat namelijk twee afschuwelijke kleuren, soms kunnen ze wel mooi zijn, maar dan nog voel ik de drang niet echt om deze twee kleuren te kopen. Verder heb ik geen flakies, en dat is het volgens mij wel.

Welke nagellak draag jij het meest? Schrijf het merk en de kleur op!
Hmm, moeilijk! Ik denk dat dat mijn Chanel nagellak is: Ming. Een andere kleur die ik veel draag is Princess for a day van Catrice, dat is een kleur die ik meerdere keren in mijn stash heb zitten maar dan van verschillende merken, dus die wissel ik dan allemaal af. 

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je hem nog niet hebt weggegooid?
Dat zijn er meerdere, twee van Casualle, dat is een merk wat ze bij de kruidvat verkopen. En ook nog een paar van Essence van de Return to paradise collectie en nog twee waar ik even de naam niet van weet.


Gebruik je een base- en topcoat?
Een base-coat gebruik ik echt altijd, ik vind dat erg belangrijk omdat ik liever geen gele nagels heb. Heel soms doe ik het niet als ik een nieuwe nagellak even wil uitproberen, of lakjes test voor mijn blog. Een topcoat daarentegen gebruik ik eigenlijk bijna nooit, bij mij blijft nagellak veel langer zitten zonder topcoat, maar af en toe gebruik ik het wel bij bijvoorbeeld glitter nagellak.

Stempel je liever of doe je nail-art met de losse hand?
Als ik heel eerlijk ben stempel ik liever, ik vind het vaak een mooier effect geven omdat alle nagels bijna gelijk zijn. Nail-art vind ik echt super mooi en leuk, maar ik ben er niet zo goed in. Ik probeer het vaak, maar het resultaat is vaak niet zo heel mooi. Misschien als ik nail-art brushes heb dat ik het dan vaker doe, wie weet!

Hou je van shimmers en glitters? Of heb je liever een crème finish?
Daar ga ik niet tussen kiezen, ik ben namelijk echt gek op shimmers en glitters, maar ook een crème finish vind ik super mooi. Soms heb ik zin in glitters en soms in en crème finish, dat verschilt heel erg bij mij. 


Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja dan voel ik me kaal, ik heb het liefst nagellak op, maar ik vind dat mijn nagels soms gewoon een beetje rust moeten hebben van al die nagellak(remover) dus soms heb ik wel kale nagels, maar dat komt niet heel vaak voor. Ik heb liever nagellak op, dat vind ik mooier en dan voel ik me minder kaal.

Welke nagellak draag je op dit moment?
Dat is hip queens wear blue jeans! van Catrice, dat is een van mijn favoriete nagellakjes. Ik vond hem wel bij het weer passen, hij is namelijk donkerblauw. Hij is al een klein beetje aan het chippen, dus morgen komt er een nieuwe op denk ik. 

Zo, dat was hem weer! Super leuk om in te vullen! Nu moet ik nog mensen gaan taggen, ik denk niet dat ik dat ga doen omdat veel blogs deze al hebben gehad. Dus voel je vrij om deze tag over te nemen als je hem leuk vind! Vond je het leuk om hem te lezen bij mij?

Liefs, Roos.