Pagina's

maandag 19 september 2011

Tag: Hoe nep ben jij?

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, ik vind dat altijd leuk om te doen. Toen ik deze tag bij Younique, ik vond het een erg leuke tag dus besloot ik hem over te nemen. 

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee, en dat ben ik ook nooit van plan. Vroeger wou ik wel altijd een kleinere neus, maar hoe groot ik mijn neus ook vind, ik wil nooit chirurgie. 

Gebruik je valse wimpers?
Ik heb ze wel eens op gehad op een feestje, maar ik vind het echt een ramp. Moeilijk om op te doen en ze bleven voor geen meter zitten. Mijn wimpers zijn niet heel lang, maar nepwimpers hoef ik niet. 

Draag je een weave of extensions?
Nee, ik ben eigenlijk wel blij met mijn haar hoe het nu is.

Gebruik je iedere dag make-up?
Ja, eigenlijk wel. Ik heb soms wel van die dagen dat ik toch niet het huis uitga, dus dan loop ik gewoon lekker make-up loos rond. Maar als ik het huis uit moet dan doe ik toch altijd wel make-up op. Ik heb namelijk erg lichte wimpers en wenkbrauwen. Als ik geen make-up op heb word er altijd gevraagd: 'Ben je net wakker?' of 'Ben je ziek?'. Terwijl mijn make-up heus niet zo overdreven is hoor. 

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, dat zei ik net ook al. Hoe ontevreden ik soms ook over mezelf ben, en hoe ik soms baal van mijn grote neus of dikke benen. Ik zal nooit, maar dan ook nooit een cosmetische operatie willen. Ik snap het natuurlijk wel als er bijvoorbeeld mensen problemen hebben met ademenen en dan een operatie aan hun neus willen of zo. 

Kun je nog zonder make-up?
Ik ben bang van niet. Ik voel me heel leeg zonder make-up, omdat ik dus lichte haren, huid, wimpers en wenkbrauwen heb, waardoor ik er snel ziek of moe uitzie. Verder vind ik het erg leuk om make-up op te doen. 

Draag je nepnagels?
Nee, nooit gedaan en ik hoef het ook niet. Ik ben wel blij met mijn eigen nagels. 

Verf je je haren?
Nee, ik ben erg blij met mijn haarkleur en krijg er ook veel complimenten over dat ik zulk fantastisch haar heb. 

Ga je onder de zonnebank?
Af en toe, ik heb een abonnement op de zonnebank. Ik had die vooral genomen omdat ik naar Spanje op vakantie ging waar het elke dag rond de 40 graden zou zijn. Ik heb een lichte huid en verbrand erg snel. Het was dus de bedoeling dat door de zonnebank mijn pigment naar boven zou worden gehaald. Ik ben maar een keer geweest tot nu toe. Het begint nu ook langzaam aan winter te worden, dus dan heb je het ook niet echt nodig. Maar misschien dat ik nog wel een paar keer ga. 

Heb je tattoo's?
Nee, maar die ga ik zeker nemen. Zodra ik precies weet wat ik wil, waar ik het wil en ik er echt aan toe ben ren ik naar de tattooshop voor een tattoo. 

Ik vind het eigenlijk wel meevallen met mijn nepheid!
Ik ga niemand taggen, maar voel je vrij om deze leuke tag over te nemen.

Liefs, Roos.