Pagina's

zondag 25 september 2011

Nails of the day

Ik heb nog nooit een 'nails of the day' gedaan, en het leek me leuk om dat een keer te doen. Benieuwd naar de rest van de foto's? Lees dan verder.

Als onderlaag koos ik Gosh 'Gold'. Ik hou erg van goud, ook op mijn nagels en het leek me wel een leuk effect met de cracking nagellak eroverheen. Hij dekt erg mooi in een laagje. 

Mijn linkerhand, ik vind deze persoonlijk het mooist. Vooral de middel- en de ringvinger. Deze zijn namelijk niet heel klein, en dat vind ik mooi.

I'm sorry, voor de wazige foto! Ik vind hier vooral de duim heel mooi.

Ik weet niet of de Gosh nagellak nog in hun assortiment zit, hij kost(te) €6.45. En de Cracking nagellak van Essence kost: €1.80. 

Liefs, Roos.

Wat vinden jullie van deze NOTD? En zal ik vaker NOTD doen?