Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Catrice lip appeal - Sweeten up!

Een tijdje geleden was ik mijn stash aan het bekijken en het viel me erg op dat ik nog helemaal geen Catrice lipgloss had. Toen ik op mijn verjaardag deze lipgloss kreeg van mijn beste vriendinnetjes vond ik dat erg leuk. Omdat ik er nooit een had geprobeerd was ik er erg benieuwd naar. 



Ik vind de verpakking erg mooi, het heeft geen goedkope uitstraling, wat ik op de een of andere manier erg belangrijk vind bij een lipgloss. Een lipgloss moet er natuurlijk wel mooi uit zien in je stash! I'm sorry voor de nagel op de foto. De naam is -zoals altijd bij catrice- erg leuk en orgineel. 



De applicator is lang, wat ik erg fijn vind, daardoor hoef je niet nog een keer met de applicator in de lipgloss. Aan een keer heb je gewoon genoeg, dat vind ik erg fijn. Op de onderlip is het erg handig dat de applicator zo lang is, maar op de bovenlip is het een klein beetje onhandig. 
Op de eerste foto van mijn lippen heb ik niets op en op de tweede foto heb ik de lipgloss op. Het is echt zo'n kleurtje waar ik er al meerde van heb. Het is niet echt een speciale kleur, gewoon licht roze. Ik vind het wel mooi hoor, maar hij is niet heel speciaal. Hij heeft wel een geurtje, en die vind ik erg aangenaam!

Het viel me op dat de verpakking van de (oude?) Essence en Catrice erg op elkaar lijken. Ik weet niet of die van Essence nog in het assortiment zit. Maar de verpakkingen zijn vrijwel hetzelfde behalve dat er bij catrice bovenop nog een doorzichtig deel zit waar Catrice op staat. 

Hij kost €3,75. Ik heb hem gekregen dus weet de prijs zo niet, maar wat ik op internet kan vinden is hij zo duur! 

Liefs, Roos.

Lijkt dit jou een fijne lipgloss?