Pagina's

maandag 10 oktober 2011

l'Oréal true match foundation.

Met mijn lichte huidje is het erg moeilijk om een foundation te vinden die echt (bijna) hetzelfde is als mijn huid. Ik kreeg als tip om eens bij de l'oréal foundations te gaan kijken, daar zouden ze een hele lichte hebben. Ik had nog een Douglas bon, en waar kon ik die beter aan besteden dan aan een foundation die ik écht nodig had? 




In de winkel swatchte ik een aantal foundations, allemaal te donker voor mij. Maar toen ik deze probeerde was ik echt aangenaam verast. Een foundation die bij mijn huid past? Hoe kan dat nou weer? Op mijn hand lijkt de foundation wat roze voor mijn huid, maar als hij op mijn gezicht zit zie je eigenlijk niet goed dat ik foundation op heb, het lijkt gewoon alsof ik een ongelofelijk gave huid heb. Ik heb hem gekocht in de kleur: C1 Ivoire Rosé. 
De foundation dekt erg goed, dus je ziet de oneffenheden niet/weinig meer. Maar het is niet zo dat je echt het gevoel hebt dat er een laagje op je huid zit. Het voelt gewoon alsof je helemaal geen foundation ophebt, dat vind ik zelf altijd erg belangrijk bij foundations. Ik heb wel eens bij een foundation gehad dat als je dan over je gezicht krabde dat er dan allemaal foundation onder je nagels zat, terwijl ik het helemaal niet zo heel dik had aangebracht. Maar bij deze foundation is dat dus helemaal niet het geval, hij geeft een perfecte dekking, maar niet te dik! 




Op mijn hand ziet het er minder mooi uit dan op mijn gezicht. L'Oréal zelf zegt dat de foundation zich aanpast aan je huid. En dat geloof ik graag, op mijn hand wat roder, maar op mijn gezicht echt een perfect kleurtje. Er komt wel veel uit het pompje als je een keer pompt, dat kan een nadeel maar ook een voordeel zijn. Zo hoef je bijvoorbeeld niet heel vaak te pompen. Ik doe met ongeveer anderhalf pompje mijn hele gezicht. 
Er zijn veel verschillende kleuren, ook voor donkere vrouwen, maar ook voor hele lichte zoals mij. Ik ben echt gek op deze foundation! Het enige wat wel een klein minpuntje is is dat veel vrouwen het waarschijnlijk te veel geld zullen vinden. Ik weet het prijsje niet meer precies, volgens mij heb ik hem gekocht voor: € 15,00. Ik zal hem waarschijnlijk als hij op is weer opnieuw kopen, en dan vind ik het wel wat prijzig. Maar dat is ie zeker wel waard vind ik!

Ik ben erg tevreden over deze foundation! Als iemand mij de vraag zou stellen of ik hem opnieuw zou kopen zou ik zeker ja antwoorden. Ik ben echt blij verrast. 

Liefs, Roos.

Lijkt dit jou een fijne foundation?