Pagina's

zondag 23 oktober 2011

Dagelijkse verzorgingsproducten.

Jullie konden al lezen over mijn dagelijkse make-up producten. Mij leek het ook wel erg leuk om jullie te laten zien welke verzorgingsproducten ik dagelijks gebruik. Denk daarbij aan shampoo maar ook aan dingen zoals handcrème. Ik vind verzorging erg belangrijk en met mijn huid die vaak erg droog is vind ik het erg belangrijk om (vooral in de winter) me goed in te smeren met body butter. Dit is niet mijn hele verzorgingsstash maar dit zijn puur de dingen die ik elke dag of bijna elke dag gebruik. 




GUHL biershampoo.
Voordat ik deze shampoo ontdekte gebruikte ik altijd de Andrélon zomerblond shampoo. Maar op dit moment gebruik ik deze biershampoo. Hij zorgt voor stevigheid van het haar wat ik soms wel even nodig heb. Ik heb lang haar wat door de jaren heen veel dunner geworden is. Vroeger was mijn haar echt heel dik maar doordat het steeds dunner is geworden en vaak heel slap hangt gebruik ik graag een shampoo die mijn haar wat sterker en voller maakt. Wat ook nog een voordeel is van deze shampoo is dat mijn haar echt helemaal niet snel vet word en je maar heel weinig nodig hebt (ook voor lang haar). De shampoo ruikt overigens niet naar bier. Deze gebruik ik trouwens niet elke dag, mijn haar was ik om de dag. 


Andrélon zomerblond conditioner.
Heel lang gebruikte ik nooit een conditioner, mijn haar ging er vaak vettig door uitzien en dat is toch iets wat denk ik niemand wil. Toch merk ik met het koudere week dat mijn haar wat stroever wordt en dan vooral in de puntjes. Deze conditioner heb ik gekocht in combinatie met mijn Andrélon zomerblond shampoo. Maar ook met een andere shampoo werkt hij gewoon prima. Mijn punten zijn lekker zacht en veel minder pluizig. Ook deze gebruik ik niet elke dag maar om de dag nadat ik mijn haar heb gewassen.



Eigenlijk steggel ik een beetje door deze producten erbij te zetten, ik heb deze pas sinds Woensdag in huis. Maar het zijn zo'n fijne producten dat ze zeker een plekje verdienen bij mijn dagelijkse verzorgingsproducten. 
Bodyshop Mango Body scrub. 
Scrubs vind ik erg lekker, vooral in de winter. Ik ben niet echt een grote fan van de losse scrubs maar heb ze liever in combinatie met een soort van douche gel. Deze van Body shop heeft dat ook. Het scrubt heerlijk en mijn huid is zo ongelofelijk zacht na het scrubben! Hij laat een beetje een olie-achtig laagje achter, wel op een fijne manier. Mijn huid voelt heerlijk zacht maar het is niet zo dat je echt olie voelt, dat zou natuurlijk niet zo heel lekker zijn. De geur blijft trouwens erg lang hangen wat ik heerlijk vind.


Body shop mango body butter.
Natuurlijk kon ik het niet laten om de mango body butter in de winkel te laten liggen. Mango is echt een van mijn lievelingsgeuren en er was ook nog eens een actie: twee producten (bepaalde bodybutters en scrubs) voor twintig euro. Ik weet niet of het in elk filiaal zo is, maar in Nijmegen in ieder geval wel. Voor zo'n body butter alleen betaal je al 15 euro. 
De body butter maakt mijn huid lekker zacht, wat een body butter hoort te doen. En ook de geur van de butter blijft lekker lang hangen. 


LUSH lemony flutter.
Een van mijn favoriete producten die bijna iedereen waarschijnlijk iedereen wel kent is de LUSH lemony flutter. Eigenlijk weet ik niet zo goed meer wat ik zonder moet. Hij maakt mijn nagelriemen ongelofelijk zacht en is ook goed te gebruiken voor droge ellebogen of andere droge plekjes. Deze gebruik ik toch wel elke dag. 


In de winter heb ik zo'n ontzettende last van droge handen. Het is nog niet eens winter en het begint al. Daarom heb ik op mijn bureau standaard deze tube handcrème staan. Het maakt mijn handen echt heel lekker zacht. Dit is ook zeker iets wat ik elke dag gebruik. 


In de winter heb ik altijd velletjes op mijn lippen niets is fijner om je lippen dan lekker te srubben en daarna een lekkere lipbalsem op te doen. De geur van deze scrub is zo goddelijk. Als je van Bubblegum houd zou ik zeker voor deze gaan. Deze gebruik ik niet elke dag maar wel een paar keer in de week.


Sinds kort reinig ik mijn gezicht met deze twee nieuwe producten van Demak'up. Ik ben er heel blij mee: mijn huid blijft/wordt zacht en zichtbare puistjes heb ik ook niet meer. Niet dat ik veel last had van puistjes, ik had er af en toe een, maar nu heb ik al heel lang geen puistje meer gezien. 
Naast deze producten gebruik ik nog oogmake-up remover doekjes van Nivea maar die waren op toen ik deze foto's maakte. De reinigingsmelk is ook gewoon super om je oogmake-up te verwijderen!

Dit waren mijn dagelijkse verzorgingsproducten. Natuurlijk wordt er wel eens gewisseld kwa producten, zo gebruik ik ook wel eens een andere body butter. Of ik gebruik nog meer producten erbij. Maar dit waren wel de producten die ik echt het meest gebruik.

Liefs, Roos.

Wat gebruik jij allemaal voor verzorgingsproducten?