Pagina's

woensdag 11 mei 2011

Test handcrèmes: Etos en Vaseline


Dit is de eerste handcrème, de handcrème van de Etos. Om precies te zijn heet ie: Etos handcream intesive voor de extra droge huid. 75 ml.

Etos belooft:  - Verzorgt tot diep in de poriën.
                       - Maakt droge handen voelbaar glad en soepel.
                       - Is geschikt voor dagelijks gebruik.

Verpakking:  Best mooi, goud met roze en een beetje parelmoerachtig.
Geur: Ik vind het een lekkere geur, ik kan hem niet heel goed beschrijven maar hij ruikt een beetje naar bloemen.

Mijn mening: Het maakt je handen lekker zacht en dat blijft ook nog een paar dagen zo. Je hebt maar heel weinig handcrème nodig, dus zo kan je er vrij lang mee doen. Een nadeel vind ik wel dat het niet zo heel erg snel intrekt, dus je handen blijven nog wel een tijdje plakkerig.



Dit is de tweede hancrème die ik heb getest: Vaseline hand & nail verzorgend. 75 ml.

Vaseline belooft:  - Verzacht de handen en versterkt de nagels met 50%
                              - Trekt snel in en is het niet vettig.

Verpakking: Het is niet echt een hele speciale verpakking, maar dat hoeft natuurlijk ook niet voor een handcrème. Ik vind het echt typisch een Vaseline verpakking.
Geur: Niet heel speciaal, maar hij ruikt wel prettig. Het doet me een beetje denken aan een Nivea geurtje of zo. En dat vind ik altijd wel goed ruiken.

Mijn mening: Het voelt lekker fris aan op je handen en het trekt snel en goed in (zoals belooft). Het is wel jammer dat het mijn handen niet echt heel erg zacht maakt, daarin is de Etos handcrème wel veel beter.


Lijken deze handcrèmes jou fijn? En wat voor handcrème gebruik je zelf?
xxxx.