Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Catrice eyeliner: I am golden Sandy

Vandaag een review van de Catrice liquid eyeliner in de kleur: I am golden Sandy. De verpakking is heel erg mooi, het is een lang goud 'flesje'. Het gedeelte waar het kwastje aan zit is heel erg lang dus dat is fijn, zo kan je het makkelijker aan brengen op je ogen. Verder vind ik dat de verpakking een best wel luxe uitstraling heeft.

Dit is het kwastje. Het kwastje is heel erg hard, dus zo maak je niet zo heel snel foutjes.  Ook vertelde ik net al dat het deel waar je het vast moet houden heel lang is, en dat is heel erg fijn, zo is het makkelijker om aan te brengen.


Hier zie je hem op mijn hand. Je moet vooral kijken naar het middelste lijntje, daar lijkt ie het meest op. Het is echt een heel erg mooi goud kleurtje.
Ik heb hem ook al een paar keer opgehad. Bij mij blijft hij een hele dag zitten. Natuurlijk word de kleur wel wat vager na een tijdje, maar aan het eind van de dag zie je nog wel een goud lijntje.
Ik ben echt heel erg tevreden over deze eyeliner, en ik raad hem zeker aan! Hij kost: €3,79.
Je hebt hem ook nog in andere kleurtjes, voor als je dat mooier vindt. Voor zover ik weet heb je een brons kleur, een zilvere en een zwarte.


Wat vinden jullie van deze eyeliner?
xxxx.