Pagina's

woensdag 11 mei 2011

Catrice Lavenderlicious


Dit is een nagellakje uit de Limited Edition van Catrice: Enter wonderland. Ik vind het een heel erg mooi lakje. Hij is heel licht paars, een soort pastel tint. Ik vind de verpakking trouwens ook echt heel leuk met die vlinders er op. Het lakje heet: Lavenderlicious. Je ziet trouwens op sommige nagels de ribbels van mijn nagels er een beetje door heen. Ik heb echt geen idee waar dat door komt, want de nagellak dekt wel erg goed.


Dit zijn mijn nagels van wat dichter bij. De kleur is niet hélemaal zoals op deze foto, hij is meer zoals op de foto hierboven. Hij lakt heel erg fijn, zoals ik meestal wel heb bij Catrice nagellak, en hij dekt ook vrij goed. Ik heb twee laagjes op, en je ziet er niks doorheen. Behalve dat je wel op sommige nagels de ribbels op mijn nagels er door heen ziet, maar komt misschien eerder door de manier waar op ik het hebt gelakt, denk ik.

In deze limited edtion zitten volgens mij ook nog een groen, blauw en rood kleurtje, maar die vond ik niet zo heel mooi. Daar zat veel shimmer in.


Wat vinden jullie van deze kleur? En hebben jullie zelf al wat van deze collectie?
xxxx.