Pagina's

vrijdag 6 mei 2011

Shoplog Den Bosch deel 3.

Oké dit is het laatste deel van mijn shoplog van Den Bosch. Hier ga ik jullie de kleding laten zien die ik heb gekocht. Het is niet heel erg veel, maar dat maakt niet uit.

Dit rokje is van de New Yorker. Wij hebben in Nijmegen geen New Yorker, maar dat vind ik ook niet zo heel erg want ik vind het niet echt een leuke winkel. Maar we gingen er wel even naar binnen en ik ben blij dat we dat hebben gedaan. Ik kocht daar dit rokje, en ik vind hem zo leuk! Je moet hem best hoog dragen en dan komt ie net boven je knie. Aan de achterkant zit een rits, dat is wel fijn. Hij kost: 9.95

Een hemdje van de Only. Er staat een plaatje op met tekst er over heen geschreven. Het is een beetje een raar hemdje, maar wel echt super leuk vind ik! Ik hou wel van shirtjes/hemdjes met foto's er op. Deze kost: 16.95

Dit is een heel mooi vestje van de Zara. Het is een soort geel/wit kleurtje en hij is doorzichtig, als je snapt wat ik bedoel. Ik vind hem echt heel leuk! Hij kost: 25.95

En als laatste oorbellen van de Sasha. Ik ben echt gek op roosjes, en al helemaal als ze een beetje een vintage achtige uitstraling hebben. Deze kosten: 5.95

Wat vinden jullie van mijn aankopen?
xxxx.