Pagina's

maandag 2 mei 2011

Shoplog 30 april 2011.

Zoals veel van jullie wel wisten was er bij de Kruidvat van donderdag t/m zondag 50% korting op alle make-up. En natuurlijk heb ik daar even gebruik van gemaakt.

Ik was wel toe aan een nieuwe mascara, en ik had al twee andere mascara's van the falsies van Maybelline, waar ik heel erg tevreden over was. Ik wou eigenlijk de nieuwste, die roze, maar die was er niet meer. Deze leek me ook er fijn dus heb ik die ook gekocht. Hij was: 14.49 (zonder korting)

Ook kocht ik deze mascara de Great Lash mascara van Maybelline. Ik had van een vriendin gehoord dat deze fijn was, dus ik dacht waarom niet? Ik vond deze ook niet heel duur, hij was 10.49 zonder korting.

Ook kocht ik dit palletje van NYC, ik had nog helemaal niks van dit merk en wou wel graag iets uitproberen en deze leek me wel fijn. Het paletje is voor blauwe ogen, dus ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Het doosje open, zo zie je de kleuren beter. Het paletje kostte trouwens 4.99.


Dit is echt iets uit een hele oude collectie, volgens mij is die collectie bijna een jaar oud. Dit is een Shimmer powder in de kleur The famous flamingo. Het is een licht roze blush achtig iets met glittertjes. Deze was 1 euro.



Op verschillende sites had ik al gelezen over deze eyeliner. Het is echt een hele mooie goude kleur. Hij heet: I am golden Sandy. En hij was 3.79.

Als laatst kocht ik deze nagellak: Sold out forever. Dit lakje is al best oud, maar hij zit volgens mij nog steeds in de collectie. Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik deze zou kopen of niet, en ik heb het toch maar gedaan.
Deze kost net als alle lakjes van Catrice: 2.49

Omdat er dus die actie was bij de Kruidvat ging er nog 50 % korting af. Ik heb voor dit alles: 18.62 betaald!

xxxx.