Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Boek: Good luck



Vandaag even iets anders dan beauty. Ik heb een week geleden ongeveer dit boek gelezen, en wil hem met jullie delen. Het is geen goed boek, maar het is wel heel speciaal. Wil je weten waarom? Lees dan verder.

Het boek is geschreven/gemaakt door Christine Otten en Erik Kessels. In het boek staan vooral veel plaatjes en niet al te veel tekst. Ik vind het erg leuk dat er zo veel plaatjes in staan, maar wat mijn betreft had er iets meer tekst in gemogen. De plaatjes zijn trouwens gevonden, het zijn dus foto's van een echte familie en het is niet in elkaar gezet.

Het verhaal gaat over een vrouw (Claire) van volgens mij rond de 60 jaar, die op zoek gaat naar haar biologische moeder (Betty Vincent). Ze heeft een foto boek van haar moeder gekregen, met allemaal foto's van haar er in. Dat zijn ook de foto's die je allemaal in het boek ziet. Ze komt achter geheimen van haar moeder door dat haar moeder een boekje had waar ook brieven inzaten.
Het klinkt heel dom, maar dit is het enige wat ik kan vertellen over de inhoud van het boek.


In het boek zitten losse foto's. Het lijkt trouwens of ik een hele wazige foto heb gemaakt, maar dat valt wel mee. De foto's in het boek zijn namelijk best wel wazig.


Dit is een voorbeeld van een foto uit het boek. Ik vind die poppen een beetje eng, haha.


Dit is een brief die in het boek zat. Ik vind hem echt heel mooi met al die bloemetjes!


En nog een leuke foto van die o zo mooie popjes.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien/lezen.
xxxx.

Heeft een van jullie zelf dit boek ook gelezen?