Pagina's

zondag 29 mei 2011

Lush bubblegum lipscrub.

In de meivakantie was ik met een vriendin naar Den Bosh geweest. Daar hadden ze een Lush, en daar kocht ik deze lipscrub.

 
Het is een knalroze scrub, meet een hele zoete geur. Ik zelf vind de geur echt lekker, want ik hou wel van zoet. Maar voor mensen die niet van zoet houden is dit echt niks. Hij rijk namelijk naar bubblegum (zoals je misschien al wel verwacht door de naam) en ook naar dynamiet staafjes (dat zijn van die licht roze staafjes met een roze vulling). Toen ik deze net had kon ik echt niet stoppen met er aan te ruiken.

De kleur is in het echt nog veel veller roze, maar dat krijg ik niet vastgelegd met de camera. Het potje zelf is redelijk klein, dat is handig zodat je het makkelijk kunt meenemen in je tas. Maar omdat je niet veel scrub nodig hebt voor op je lippen doe je er wel lekker lang mee.

Dit is de scrub op mijn vinger, er zit wel heel veel op. Je hebt minder nodig voor op je lippen. Nadat ik mijn lippen had gescrubt waren mijn lippen echt heel lekker zacht. Nee, niet alleen direct erna, je lippen blijven een hele tijd lekker zacht. Je kan de scrub van je lippen afspoelen, maar ik ken genoeg mensen die het er gewoon aflikken.

Ik vind deze scrub een echte aanrader. Hij ruikt lekker, het formaat is goed, je doet er lang mee en je lippen worden heel erg zacht. Dus, wat wil je nog meer?
Je hebt de scrub volgens mij ook nog in twee andere smaken.
Hij kost: € 9.25.

Lijkt jullie dit een fijne scrub?
xxxx.