Pagina's

maandag 30 mei 2011

Sleek palette Storm.

Zoals jullie al konden lezen in een artikel, heb ik ongeveer een week geleden een sleek palette binnengrekregen van een winactie. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe de kleuren er uit zien en wat ik van het palette vind.

Zo ziet het palette er uit. Aan de buitenkant van het doosje is het zwart met zwarte letters er op. Het heeft dus best wel een luxe uitstraling vind ik. Ik vind het zelf ook erg fijn dat er een spiegel bij zit, die groot genoeg is om je in op te maken. Ik vind het bij de kleuren wel een beetje jammer dat er van die ruitjes opzitten, ik vind namelijk dat het daar door wat goedkoper oogt, maar ja dat is mijn menig.


Ik begin met de kleuren uit de bovenste rij. Persoonlijk vind ik dat deze rij de mooiste kleurtjes bevat. Omdat ik erg van lichte nude oogschaduw hou.

Hier zie je de kleuren van de bovenste rij geswatcht op mijn arm. Van links naar rechts: een donkerbruine kleur met shimmer - een witte, hele lichte bruine kleur met shimmer - een matte bruine kleur - een goude kleur, met lekker veel shimmer - een beetje donker roze shimmer kleur - een donker paarse shimmer kleur.

De tweede rij kleuren, zijn wat donkerdere kleuren. Vooral blauw- en bruintinten.

Hier zie je de tweede rij op mijn arm geswatcht. Ik vind dit ook wel erg mooie kleuren, maar sommige zou ik wat minder snel dragen omdat ik ze wat te donker vind. Van links naar rechts: een donker bruine shimmer kleur - een licht blauwe kleur, neigt ook een beetje naar grijs, met een shimmer - een hele donker groene kleur met shimmer - een hele donker blauwe kleur, met een hele mooie shimmer - een donker bruine matte kleur - een matte donker zwarte kleur.

Mijn mening:  Ik ben echt heel tevreden over dit palette. Zoals ik hierboven al zei vind ik het doosje erg mooi en het is heel handig met de grote spiegel die in het doosje zit.
De kleuren zijn erg mooi en gepigmenteert, vooral de shimmer kleurtjes. Over de matte kleuren (dat zijn er drie) ben ik wat minder tevreden, die bevatten namelijk vrij weinig pigment, dat had wat mijn betreft beter gekunt.
Ik vind het dus echt een super palette, en het is echt een aanrader. Dus voor mensen die nog op zoek zijn naar een mooi palette met niet tè opvallende kleuren, is deze perfect.

Deze palette kostte: € 7.25 en is te koop bij verschillende beauty shops. Ik heb de mijne van: beauty by elke.


Hebben jullie al een sleek palette? En wat vinden jullie van dit palette?
xxxx.