Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Review: NYC oogschaduwpalette voor blauwe ogen.

Zoals jullie al bij mijn shoplog konden zien, heb ik een oogschaduwpallete gekocht van NYC. Ik vind de kleurtjes echt prachtig! Het is alleen jammer dat ze best wel korrelig zijn. Ik ben wel erg tevreden over het pigment dat ie afgeeft, vooral de goude kleur is echt heel mooi!

Er over heen zit een plastic blaadje met witte letters er op, zodat je kan zien wat wat is en waar voor je het moet gebruiken. Ook op de achterkant (geen foto van) staat waar je welke kleur moet aanbrengen. Ik vind dat heel handig aangezien ik niet echt en ster ben in het maken van Smokey eyes or whatever.
Ook zit er links een primer/oogschaduwbasis bij en een illuminator.


Dit zijn de kleuren geswatcht op mijn hand. Ik vind vooral de twee lichste kleurtjes erg mooi.
Ik heb hier ook een ooglook mee gemaakt, maar die was niet heel erg goed gelukt, dus daarom staat ie nu niet bij dit artikel, sorry!

xxxx.
Hebben jullie al iets van NYC? En wat vind je er van?