Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Shoplog Den Bosch: Lush.

Vandaag ben ik met een vriendin: Jessy (little fashiolista) naar Den Bosch geweest om te winkelen. Het was heel erg gezellig en ik heb ook best wel veel gekocht, dus ik heb besloten om mijn shoplog in drie delen te doen, omdat het anders iets te veel word en dat is natuurlijk ook niet leuk om te lezen. Als aller eerst zijn we naar de Lush geweest, en daar was ik hier voor nog nooit geweest, want die hebben ze niet in Nijmegen. Dus ik ga jullie nu laten zien wat ik heb gekocht bij de Lush!

Ik denk dat de meest van jullie dit wel kennen: Lemony Flutter. Voor de gene die het niet weten, het is een crème voor je nagelriemen, om ze zachter te maken. Ik had er echt al heel erg veel over gelezen, iedereen was er zo enthousiast over, dat ik het ook wel heel graag wou proberen.
Deze crème kost: 9.25

Dan de bubblegum lipscrub. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede lipscrub en ik had over deze al wel eens gelezen. Hij is echt knalroze, en ruikt zó lekker! Hij ruikt echt naar bubblegum, het liefst ruik ik er de hele tijd aan.
Deze kost ook 9.25


Het is heel erg leuk want bij Lush krijg je ook altijd proefjes er bij. Ik kreeg er best wel veel, maar dat kwam ook omdat ik iets vergeten was te kopen en ik nog een keer terug moest, en toen kreeg ik dus weer iets. Maar dat vond ik niet erg!
Ik heb gekregen van links naar rechts: bij de eerste kan ik niet zo goed lezen wat er op staat maar ik zal het proberen vanilla dee-lile body lotion dit is dus een body lotion en hij ruikt echt heel erg lekker, dus ik kan niet wachten om hem uit te proberen.
Dan als tweede fairtrade footlotion, de naam zegt het al het is een lotion voor de voeten.
en dan als laatste: Daddy-O shampoo, dat is een shampoo voor mensen met blond en grijs haar waardoor de kleur extra mooi word, ik ben heel erg benieuwd hierna!

En voor mijn allerliefste moeder heb ik een zeep gekocht (natuurlijk ook stiekem een beetje voor mezelf): Honey I washed the kids.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
xxxx.

Hebben jullie zelf ook wat van Lush? Zo ja, wat vindt je het fijnste product?